Big HR management s.r.o.
110 000 – 140 000 Kč
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Finanční manažer / kontrolor zajišťuje strategické i operativní vedení v oblasti financí a poskytuje podporu managementu a vedoucím jednotlivých oddělení při přijímání klíčových obchodních rozhodnutí. Spolupracuje s daňovými poradci, auditory, pojišťovnami a bankami s cílem zajistit efektivní správu a kontrolu firemních aktiv.
K hlavním činnostem patří finanční controlling a reporting, sestavování a vyhodnocování rozpočtů (budgetů), dohled nad finančními procesy a podpora efektivního řízení hospodaření firmy.
Pro výkon této role je nezbytné kvalitní systémové zázemí a schopnost efektivně řídit finanční procesy napříč organizací.
Nadřízený: General Manager
Podřízené pozice: Nákupčí, Účetní, IT manažer
Hlavní povinnosti a zodpovědnosti:
· Finanční kontrolor a generální ředitel jsou společně zodpovědní za dosažení optimální provozní výkonnosti a výnosů pro FRHI a naše vlastníky, aniž by ztratili ze zřetele všechny měřené KPI
· Rozvíjíte a řídíte klíčové vztahy s managementem hotelu s cílem poskytovat podporu a porozumění krátkodobým a dlouhodobým finančním plánům.
· Vytváření a implementace systémů v souladu s normami USALI, místní legislativou a standardy.
· Přezkoumáváte finanční výkonnost jednotlivých oddělení a oblastí, analyzujte odchylky, prognózy a rozpočty.
· Hledáte slabá místa ve stávající strategii a navrhujete alternativní postupy pro neustálé zlepšování efektivity podnikání a finančního řízení.
· Podílíte se na všech obchodních rozhodnutích hotelu týkajících se generování příjmů, výdajů a investic.
· Pomáháte ostatním vedoucím oddělení při vývoji a implementaci plánů nápravných opatření souvisejících s interními nebo externími audity a provozními zprávami.
· Účastníte se porad a informujete o možných rizicích na podporu růstu tržeb.
· Zodpovídejte za finanční plánování, reporting a analýzy, včetně analýzy a interpretace finančních údajů a komunikace významných odchylek v operacích.
· Provádíte analýzu rozvahových účtů a připravujete měsíční interní reporty.
· Pomáháte při vývoji a implementaci srovnávacích technik, které umožní hotelu zvýšit příjmy a zároveň zlepšit produktivitu a nákladovou efektivitu.
· Hledáte, identifikujete a implementujete osvědčené postupy, které zvýší výnosy, zlepší služby pro hosty a efektivitu nákladů.
· Spolupracujte s generálním ředitelem a dalšími vedoucími oddělení na přípravě ročního rozpočtu a průběžného výhledu. Podporujete ostatní členy managementu při přípravě ročního rozpočtu.
· Navrhujete a zavádíte metody a postupy pro zlepšení přesnosti pracovních plánů a prognóz. Sledujete jejich přesnost a doporučujete úpravy, pokud je to potřeba.
· Pomáháte vytvářet, udržovat a dodržovat jednotnou účtovou osnovu, aby byly finanční a statistické údaje hotelu přesné a konzistentní.
Nabízíme:
- 110.000,- hrubý nástupní plat
- roční bonus podle výsledků
- notebook, mobil
- firemní stravování v hotelu zdarma
- kafeterie 15.000 ročně
- 25 dní dovolené
- možnost částečné práce z domova
Požadavky na obsazení pozice:
Vzdělání:
Minimálně bakalářský titul nebo vysokoškolské vzdělání v oboru technické nebo strojním oboru nebo v příbuzném oboru
Jazykové znalosti:
Čeština a angličtina – výborné znalosti v ústním i slovním projevu psaní;
Ruština a němčina jsou výhodou
Zkušenost:
Minimálně 5 let praxe, v posledních dvou letech v manažerské pozici
Pracovní doba:
Flexibilní (pružná) pracovní doba, občasná možnost HO
Benefity
Manažerský motivační program
Mobilní telefon
Bonusy/prémie
Notebook
Informace o pozici
Big HR management s.r.o.
Bakalářské
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)
Ekonomika a podnikové finance , Finanční ředitel/manažer
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky