AKCENTA CZ a.s.
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
#TeamAkcenta - specialista na devizové operace. Zaměřujeme se na směnu měn, zahraniční platby a zajišťovací obchody pro klienty z řad malých a středních podniků. Máme za sebou více než 25 let zkušeností s poskytováním finančních služeb na českém i evropském trhu, kde obsluhujeme přes 54 000 klientů. V roce 2021 jsme se stali členem skupiny Raiffeisen Bank International a s tím přišly nové projekty a důraz na digitalizaci. Žijeme naše firemní hodnoty, kterými jsou orientace na klienta, proaktivita a rozvoj a vzájemná spolupráce a respekt. Jsme tak schopni čelit všem našim výzvám a neustále se zlepšovat.
Pracovní nabídka
Jste komunikativní, máte němčinu v malíku a nezaleknete se administrativy? Pojďte k nám pomáhat klientům.
Co vás na této pozici čeká:
📞 Telefonická i e-mailová péče o naše česky i německy mluvící klienty.
📋 Evidence a zpracování rámcových smluv v interních systémech (CRM, Áčko, PTS).
🗂️ Kontrola, kompletace a archivace smluvní dokumentace.
💻 Zpracování příchozích a odchozích plateb v systému PTS.
🧾 Administrativa – skenování, tisk, evidence a zpracování změnových formulářů, aktualizace klientských dat.
🧠 Sdílení zpětné vazby od klientů s týmy obchodníků a podílení se na zlepšování služeb.
📑 Zpracování výpovědí rámcových smluv a další činnosti dle pokynů nadřízeného.
Zapadnete k nám, pokud:
🌍 Se dorozumíte německy minimálně na úrovni C1.
📞 Máte zkušenost z call centra, zákaznické podpory nebo klientského servisu.
💡 Umíte rychle reagovat, efektivně řešit situace a přemýšlíte v souvislostech.
📊 Nezaleknete se administrativy a práce s více systémy zároveň.
🤝 Baví vás práce s lidmi a dokážete být empatický/á i asertivní.
Co vám nabízíme:
🕘 Fixní pracovní doba je rozvržena tak, aby byl zajištěn provoz mezi 7:30 a 17:00 – střídá se ranní směna (7:30–16:00) a odpolední směna (8:30–17:00).
🏠 Možnost využívat Home Office až 10 dní v měsíci.
🌴 5 týdnů dovolené + 5 bonusových dní volna.
📚 Firemní výuka angličtiny a možnost dalšího vzdělávání.
📱 Výhodný O2 tarif pro vás i vaše blízké.
🏋️ MultiSport karta – sportovní aktivity podle vaší chuti.
🍽️ Stravenkový paušál – 100 Kč za každý odpracovaný den.
🏦 Výhody skupiny RBI – např. zvýhodněné bankovní produkty.
🏢 Moderní kanceláře v centru Hradce Králové – kousek od nádraží i obchodního centra.
🎉 Přátelské prostředí a akce pro zaměstnance: Přesvědčte se sami na našem Instagramu @jsme.akcenta 😊
Popsali jsme právě práci vašich snů? Dejte nám o sobě vědět (přiložte životopis nebo LinkedIn). Rádi vás pozveme na kávu a probereme společné možnosti.😊
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Firemní akce
Dovolená 5 týdnů
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Zvýhodněné půjčky zaměstnancům
Občerstvení na pracovišti
Notebook
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Dog-friendly office
Informace o pozici
AKCENTA CZ a.s.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Němčina (Výborná)
Bankovnictví a finanční služby, Prodej a obchod, Zákaznický servis , Pracovník call centra, Pracovník back office, Pracovník help desku, Pracovník reklamačního oddělení
Práce na plný úvazek
Na dobu určitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky