JE Group s.r.o.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Jsme rychle se rozvíjející rodinná společnost JE Group s.r.o., která své zaměření směřuje k poskytování služeb v různých odvětvích (zejména stavebnictví, či k zabezpečení bezpečnosti práce a požární ochrany) s týmem cca 70 zaměstnanců, kde každý zaměstnanec hraje klíčovou roli.
Díky našemu přístupu k zákazníkovi poskytujme služby předním hráčům na trhu ve svých odvětvích, například společnosti jako jsou ČEZ, Škoda Auto, PRE Distribuce či unikátní architektonický projekt Vltavské Filharmonie.
V naší firmě klademe důraz na férovost a zajištění stabilního zázemí, a to nám pomáhá vytvářet silné a dlouhodobé vztahy s našimi zaměstnanci i klienty.
Hledáme:
Jste osobou, která má smysl pro detail? Dokáže pracovat samostatně i v týmu a zároveň zvládá administrativu s přehledem? Do našeho týmu hledáme nového kolegu či kolegyni, který/á bude zajišťovat administrativní podporu napříč všemi divizemi naší společnosti.
Vaší hlavní zodpovědností bude podpora obchodního oddělení a BOZP divize staveb.
Příprava podkladů pro výběrová řízení a podílení se na různorodých samostatných úkolech včetně občasné asistentské práce
Co Vás u nás čeká:
Příprava podkladů pro výběrová řízení – základní činnost pro hladký a úspěšný průběh výběrového řízení.
* Příprava a zpracování plánů BOZP – včetně kompletace a aktualizací.
* Evidence objednávek a smluv – správa důležitých dokumentů, které jsou klíčové pro správné fungování.
* Vypracování závěrečných zpráv – podílení se na dokončení projektů
* Kontakt s kolegy z různých oddělení a pomáhat jim s administrativními záležitostmi.
Co od Vás očekáváme:
* Středoškolské vzdělání (SŠ) – minimální požadavek, ale každé další vzdělání a zejména zkušenosti jsou vítány.
* Český jazyk na úrovni rodilého mluvčího – nezbytná je perfektní znalost češtiny, protože budete pracovat s důležitými dokumenty.
* Odpovědnost, pečlivost a dodržování termínů – důslednost a orientace na detail jsou pro tuto pozici klíčové.
* Týmovost – oceníme někoho, kdo rád spolupracuje s ostatními a je ochotný pomoci kolegům.
* Proaktivní přístup a umění – určit si pracovní priority
* Řidičský průkaz sk. B – pro případnou pracovní mobilitu.
* Znalost MS Office – Excel, Word a další nástroje by pro vás měly být samozřejmostí.
Co Vám můžeme nabídnout:
* Služební telefon a notebook vám usnadní pracovní nasazení
* K dovolené navíc 3 sick days, možnost dle domluvy kombinovat s prací z domova
* Klouzavou pracovní dobu, abyste mohli lépe vyvážit osobní a pracovní život.
* Podporu vašeho osobního i profesního růstu v neformální a přátelské firemní kultuře.
* Motivující finanční ohodnocení a další benefity jsou samozřejmostí.
Těšíme se na Vaše životopisy a motivační dopisy
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Firemní akce
Pracovní oblečení
Bonusy/prémie
Zdravotní volno/sickdays
Příspěvek na dopravu
Možnost občasné práce z domova
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Informace o pozici
JE Group s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná)
Administrativa, Prodej a obchod , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Obchodní asistent
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky