AVEC TEAM CZ s.r.o.
30 000 – 40 000 Kč
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Popis pozice:
Do našeho týmu hledáme spolehlivého a komunikativního kolegu/kolegyni, který/á se ujme komplexní péče o nové i současné pracovníky – od náboru, administrativní zařazení až po koordinaci. Pokud máte cit pro detail, baví vás práce s lidmi a nebojíte se zodpovědnosti, jste náš člověk.
Náplň práce:
• Administrativní zajištění nástupu nových pracovníků (evidence, dokumentace, lékařské prohlídky)
• Kompletace osobních složek a komunikace s mzdovou účtárnou
• Nábor pracovníků – vedení pohovorů, správa inzerce, evidence zájemců
• Koordinace pracovních turnusů a ubytování
• Příprava podkladů pro mzdy a správa pokladny
Požadavky:
• Zkušenosti v oblasti HR, administrativy nebo personalistiky – výhodou, ale rádi zaučíme i motivovaného nováčka
• Komunikační a organizační schopnosti – budete jednat s kandidáty, kolegy i externími partnery
• Pečlivost a zodpovědnost – práce s dokumenty vyžaduje důslednost a smysl pro detail
• Samostatnost a spolehlivost – umíte si zorganizovat práci a dotahujete úkoly do konce
• Uživatelská znalost práce na PC – zejména MS Office, interní systémy vás naučíme
Nabízíme:
• Stabilní pracovní místo v přátelském kolektivu
• Zaškolení a podporu při adaptaci
• Firemní benefity dle interní politiky
• Férové finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem
Informace o pozici
AVEC TEAM CZ s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Personalistika a HR , Personalista
Práce na plný úvazek
pracovní smlouva
Personální agentura
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky