DBK management a.s.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
V zastoupení našeho partnera hledáme novou posilu na pozici Správce/Facility administrátora.
Naším partnerem je stabilní skupina firem s dlouholetou historií na českém trhu, která vlastní a spravuje několik skladových areálů po celé České republice.
Do jejich kanceláře v centru Brna (jedná se o sídlo firmy, nikoliv nutné místo výkonu práce) aktuálně hledáme spolehlivého a pečlivého kolegu či kolegyni, která/ý se bude starat o více skladových areálů v rámci oblasti Čech (cca 40 let staré objekty). Cílem je zajistit jejich plynulý provoz a spokojenost našich nájemců.
Hledáme někoho, kdo má přirozený smysl pro organizaci a komunikaci. Člověka, který dokáže samostatně udržet provozní agendu pod kontrolou, umí si efektivně naplánovat svou práci, má schopnost jednat s nájemci i dodavateli a nezalekne se, když je potřeba zabrat nebo operativně vyřešit nečekané situace. Vaší silnou stránkou by měla být spolehlivost, pečlivost a schopnost přemýšlet v souvislostech.
Pracovní nabídka
Co Vás u nás čeká
• Pravidelné návštěvy svěřených areálů a kontrola stavu pozemků, nemovitostí a provozu Nájemců
• komunikace s nájemci v areálech a řešení jejich požadavků ve spolupráci s vedením společnosti
• zajištění a kontrola pravidelných revizí dle ročních / dlouhodobých plánů
• organizace úklidu, sekání trávy a zimní údržby
• koordinace a dohled nad opravami a údržbou spravovaných objektů
• řešení havarijních situací a zajištění rychlé nápravy
• spolupráce s dodavateli a servisními firmami
• vedení menších stavebních úprav areálů
• výběr dodavatelů dle interních pravidel, reporting, řízení nákladů
• v případě seniorního kandidáta zastupování Technického ředitele skupiny
Co od Vás potřebujeme - jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
• praxi v oblasti správy budov / facility managementu
• základní technické znalosti (elektro, TZB, stavebnictví – orientačně)
• dobré organizační schopnosti, spolehlivost a samostatnost
• komunikační dovednosti – schopnost jednat s nájemci i dodavateli
• řidičský průkaz sk. B a ochotu cestovat mezi areály
• týmový hráč, uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Outlook)
Co vám můžeme nabídnout
• dlouhodobou spolupráci na IČO s výhodnými podmínkami
• možnost organizovat si práci dle potřeb (flexibilní režim)
• telefon a notebook k dispozici, cestovní náhrady nebo služební vůz k dispozici
• odpovídající, pravidelná a včasná úhrada faktur za služby
• možnost profesního rozvoje
• zkušený, malý a stabilní tým
Benefity
Mobilní telefon
Možnost si napracovat hodiny
Auto i pro soukromé účely
Individuální rozvržení pracovní doby
Firemní akce
Příspěvek na dopravu
Možnost občasné práce z domova
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Informace o pozici
DBK management a.s.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Prodej a obchod, Stavebnictví a reality , Business Development Manager, Facility Manager, Project Manager
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
práce na živnostenský list (IČO)
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky