Le Bourgin, s.r.o.
Pracovní nabídka
Francouzská společnost, dovozce a distributor prestižních značek vín a Champagne (na trhu od roku 1996), hledá pro svůj obchod na Praze 1 - Starém Městě
ADMINISTRATIVNÍHO ASISTENTA/ASISTENTKU V CENTRU PRAHY
Předpoklady:
- zajištění vnitřního chodu kanceláře
- pomoc při koordinaci aktivit v oblasti importu a distribuce vín
- komunikace se zákazníky/dodavateli
- práce s fakturami v účetním programu
- spolehlivost, zodpovědnost a pečlivost
- flexibilní a dynamická osobnost
Požadujeme:
- dobrou znalost angličtiny (schopnost komunikovat plynně anglicky)
- další cizí jazyk výhodou
- min. středoškolské vzdělání s maturitou
Pracovní doba:
pondělí – pátek 9:00-13:00 alespoň jeden den v týdnu
Nabízíme:
- začáteční plat 160 Kč/hod
- práci v příjemném a moderním prostředí v centru Prahy
- aktivní používání cizích jazyků (angličtina a francouzština)
- práci v zajímavém oboru a dynamickém týmu
- brigádu na DPP
Informace o pozici
Le Bourgin, s.r.o.
Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Administrativa, Prodej a obchod , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office
Brigáda
15.9.2025 – 31.12.2025
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky