HOFÍREK CONSULTING
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Kancelář HOFÍREK CONSULTING byla založena v roce 1990 v Karlových Varech a za dobu své existence získala významné postavení na trhu personálního poradenství. S cílem přiblížit naše služby partnerům v rámci České republiky a Slovenska jsme postupně vybudovali síť samostatných kanceláří v Karlových Varech, Praze, Hradci Králové a Brně. Důraz klademe především na kvalitu personálních řešení, která pro své klienty realizujeme.
Zkušenostmi s realizací projektů personálního poradenství disponujeme i na mezinárodní úrovni. Významným přínosem pro spolupráci se zahraničními partnery je naše členství v nadnárodní síti poradenských společností KESTRIA, the world´s largest executive search alliance (www.kestria.com), které působí v Evropě, Americe, Asii, Austrálii a Africe.
Pracovní nabídka
Naším klientem je česká společnost s dlouholetou tradicí v oblasti zpracování surovin, která v současnosti prochází významným rozvojem. Do strategické role hledáme zkušené kandidáty/ky na pozici:
CHIEF SOURCING OFFICER
Váš profil:
- SŠ/VŠ vzdělání nejlépe technického nebo ekonomického směru (metalurgie, strojírenství, nákup, supply chain)
- víceletá zkušenost s nákupem průmyslových surovin, recyklovaných materiálů
- zkušenost s vedením týmu a se změnovým řízením
- pokročilá znalost anglického jazyka
- silné vyjednávací schopnosti
- analytické a strategické myšlení, schopnost rychlého rozhodování
- proaktivní, organizačně silná a přesvědčivá osobnost s kritickým myšlením
Vaše práce:
- strategické řízení celého sourcingového procesu a zajištění dodávky průmyslových surovin a recyklovaných materiálů
- vyhledávání, výběr a vyjednávání s dodavateli v ČR i zahraničí
- nastavování nákupní strategie, vyjednávání cen, smluv a dodacích podmínek
- optimalizace logistických procesů
- vedení a rozvoj týmu pracovníků
- zavádění procesních změn v rámci change managementu
- úzká spolupráce s výkonným ředitelem při řízení obchodní strategie a růstu společnosti
Nabízíme:
- významnou roli ve firmě, která prochází růstem
- spolupráci na utváření procesů a směřování společnosti
- široké kompetence, zodpovědnost a prostor pro vlastní iniciativu
- zajímavé finanční ohodnocení + bonusy
- služební automobil vyšší třídy i pro soukromé účely
V případě Vašeho zájmu nám prosím zašlete Váš profesní životopis, ve kterém uveďte údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech.
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat uvedených v zaslaném životopise pro kancelář HOFÍREK CONSULTING, dáváte souhlas k jejich zpracování a jejich poskytnutí třetím osobám za účelem získání zaměstnání v souvislosti s výběrovým řízením, kterého se u kanceláře HOFÍREK CONSULTING účastníte. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy pouze po předchozí dohodě.
Vaše osobní údaje kancelář HOFÍREK CONSULTING uchovává, dokud není daná pracovní pozice obsazena. Předpokládáme, že tato doba nepřekročí 6 měsíců, poté budou veškeré vaše osobní údaje vymazány.
O firmě
Kancelář HOFÍREK CONSULTING byla založena v roce 1990 a získala významné postavení na trhu personálního poradenství. Vybudovali jsme síť kanceláří... Číst více
Informace o pozici
HOFÍREK CONSULTING
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Angličtina (Pokročilá)
Nákup, Prodej a obchod , Category Manager, Ředitel/manažer nákupu, Business Development Manager, Obchodní ředitel/manažer
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Personální agentura
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky