ALTAXO Accounting s.r.o.
150 – 180 Kč
Úvodní představení
Specializujeme se na poskytování komplexních služeb pro podnikatele po celé ČR i SR, což z nás na trhu činí první volbu pro klienty, kteří podnikají v obou zemích zároveň. V současnosti jsme největší společnost v tomto oboru na česko-slovenském trhu. Spolupracujeme s desítkami odborníků v oblasti účetní a daňové problematiky, dále s notáři a advokáty. Máme několik tisíc klientů, mezi které mimo jiné patří advokáti, notáři a státní i nestátní organizace. Klademe maximální důraz na spokojenost našich klientů s vědomím toho, že právě tento faktor je rozhodující pro úspěch jakékoliv poradenské společnosti. Nabízíme flexibilitu, otevřenost a individuální přístup, díky čemu se nám daří držet stabilní pozici na trhu pro naše klienty i naše zaměstnance.
Pracovní nabídka
Jsme Altaxo, jsme špičkami v oboru společností, které poskytují komplexní služby pro podnikatele v oblasti správy, výkupu a zakládání společností. Máme již 8000 spokojených klientů a neustále rosteme.
Tuto pozici si plánujeme udržet i v následujících letech, ale bez skvělých lidí by to nešlo! Aktuálně potřebujeme doplnit náš tým o někoho, kdo nám pomůže zvládnout administrativu související s chodem firmy.
Co budeš mít na starosti?
Co k tomu musíš umět?
Co Ti za to nabízíme?
V případě zájmu zašli, prosím, své CV, informaci o počtu hodin, kolik můžeš týdně pracovat + kdy a pár řádků na téma proč chceš do ALTAXO.
Informace o pozici
ALTAXO Accounting s.r.o.
Administrativa, Právní služby , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office, Recepční, Vkládání dat do počítače
Brigáda
práce na živnostenský list (IČO), dohoda o provedení práce (DPP)
9.9.2025 – 31.12.2025
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky