REAL SPEKTRUM, a.s.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
REAL SPEKTRUM působí na trhu již 34 let. Zabývá se zprostředkováním prodeje i pronájmu komerčních i rezidenčních nemovitostí a zároveň realizuje vlastní developerské projekty a patří mezi leadery na realitním trhu Jižní Moravy i v celé České republice.
Pracovní nabídka
Hledáš práci, kde budeš moci uplatnit svoje organizační schopnosti, smysl pro odpovědnost a samostatnost? Komunikace s lidmi, administrativa a ochota učit se novým věcem ti nejsou cizí? Máš chuť práci posouvat a dotahovat věci do konce a umíš si zorganizovat čas a nedělá ti problém popohánět i své kolegy a nadřízené? Pak hledáme právě tebe.
Tvým úkolem bude především zajistit hladký chod naší kanceláře z pozice back office. Budeš komunikovat s klienty, úřady, dodavateli a mnoha dalšími. Postaráš se o příchozí návštěvy, telefony, poštu a emaily, podáš pomocnou ruku kolegům, když to bude třeba.
Co nabízíme:
Co požadujeme:
Nástup dohodou.
Zaujala tě naše nabídka? Tak neváhej a pošli nám svůj životopis s fotografií.
Benefity
Firemní akce
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Občerstvení na pracovišti
Informace o pozici
REAL SPEKTRUM, a.s.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Angličtina (Středně pokročilá)
Administrativa, Prodej a obchod, Stavebnictví a reality , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office, Recepční
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky