Gynclin s.r.o.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jedná se o klíčovou pozici nezdravotnického pracovníka ve zdravotnickém zařízení, která obnáší: zákaznickou podporu portálu www.gynlink.cz, zpracování statistik a reporting, přípravu podkladů pro účetní firmu, správu webových stránek, přípravu meetingů, práci na projektech, organizování společných akcí, objednávání kancelářských potřeb, zajišťování servisu přístrojů, přeobjednání klientek, generování pozvánek k prevenci, personálně technickou podporu společnosti a vyřizování pošty.
Požadavky na uchazeče
Požadujeme muže nebo ženu se středoškolským vzděláním a praxí v administrativě se schopnostmi vytvářet tabulky, grafy a prezentace.
Profil osobnosti: samostatně pracující osoba, iniciativní s integritou, organizačními schopnostmi a smyslem pro detail. Znalost anglického jazyka je výhodou.
Naše společnost
Gynclin s.r.o., soukromé zdravotnické zařízení, gynekologie a porodnictví, se sídlem v Praze 9.
Co nabízíme
Unikátní pozici v úspěšné společnosti, ve které je nejdůležitější zákazník. Odpovídající finanční ohodnocení, skvělý kolektiv, teambuildingové outdoorové aktivity, 25 dnů dovolené, výuka jazyka na pracovišti, stravenkový paušál.
Informace o pozici
Gynclin s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Administrativa, Zdravotnictví a sociální péče , Asistent/asistentka, Office Manager
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
+420 604 440 000
Pošleme Vám obdobné nabídky