21 Consult Group s.r.o.
30 000 – 35 000 Kč
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
(Tvář firmy, která zvládne všechno od úsměvu po organizaci kanceláře)
Hledáme člověka, který se stane tváří firmy – někoho, kdo se postará o uvítání hostů a zajistí, aby vše běželo hladce a kancelář šlapala jako hodinky. Pokud máš rád/a pořádek ve věcech, umíš dotahovat úkoly do konce a baví tě, když se na tebe ostatní mohou spolehnout, čti dál!
Pošli nám CV a pár řádků o sobě. Budeme se těšit, až tě poznáme!
Benefity
Firemní akce
Dovolená 5 týdnů
Bonusy/prémie
Občerstvení na pracovišti
Sleva na firemní výrobky/služby
Informace o pozici
21 Consult Group s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Pokročilá), Angličtina (Středně pokročilá)
Administrativa, Zákaznický servis, Personalistika a HR , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník back office, Recepční, Pracovník front office
Práce na plný úvazek
pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zaměstnavatel
Trainee programy, pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky