DEGA CZ s.r.o.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
U nás budeš hlídat, aby zakázky od nabídky po expedici šlapaly. Připravíš nabídky pro export, přijmeš objednávky, zadáš výrobu a vystavíš faktury. Domluvíš dopravu se spedicí (CZ i zahraničí), v Pohodě udržíš pořádek (včetně tiskových sestav), v Excelu uděláš přehledy a občas aktualizuješ web či upravíš PDF. Zaskočíš za kolegy u přijatých faktur/banky a vezmeš si na starost administrativní část inventur majetku a skladů.
Budeš klíčovou osobou pro zajištění plynulého chodu administrativy ve firmě .Čeká tě rozmanitá práce napříč obchodem, logistikou, financemi i marketingem. Konkrétně budeš mít na starosti zejména:
Zaujala tě tahle nabídka? V tom případě neváhej a pošli nám svůj životopis s fotografií.
O oddělení
Jsme technologickou společností |výrobce | která má širokou síť svých partnerů po celém světě - u nás se staráme o kompletní podporu prodeje a marketingu celé společnosti od vytváření obchodní strategie včetně obchodních dokumentů až po organizaci konferencí.
Benefity
Firemní rekreační zařízení
Možnost si napracovat hodiny
Dovolená více než 5 týdnů
Firemní akce
Bonusy/prémie
Zdravotní volno/sickdays
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Kafetérie
Informace o pozici
DEGA CZ s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Angličtina (Středně pokročilá)
Administrativa, Zákaznický servis, Marketing , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Fakturant/fakturantka, Office Manager, Recepční, Pracovník front office
Práce na plný úvazek
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky