LD Human Resources s.r.o.
60 000 – 90 000 Kč
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Úspěšná e mezinárodně uznávaná firma v oblasti stavebnictví a developmentu.
Pracovní nabídka
Pro úspěšnou a stabilní společnosti sídlící v centru Prahy hledám pro jejich oddělení Cost Managementu člověka na pozici Junior Procurement & Cost Manager – příležitost růst na velkých projektech. Projekty jsou zajímavé, velké a je zde možnost profesního i kariérního růstu.
Náplň práce:
- Spolupráce se Senior Cost Managerem v rámci stanovení procurement strategy.
- Spolupráce se Senior Cost Managerem při vytváření tendrové dokumentace vč. zpracování některých dokumentů tendrové dokumentace jako např. vytváření výkazů výměr.
- Spolupráce se Senior Cost Managerem při zpracování odhadu nákladů nebo ověřování nákladů tendrovaných prací a dodávek.
- Organizace tendru v kooperaci se Senior Cost Managerem.
- Vedení agendy spojené s tendrem.
- V kooperaci se Senior Cost Managerem - zpracování vyhodnocení tendru vč. zpracování tender reportu.
- Archivace tendrové dokumentace.
- Práce v CDE (Dalux).
- Komunikace se všemi účastnický procesu v kooperaci se Senior Cost Managerem.
- Účast na jednáních.
- Reporting.
Požadavky:
- SŠ/VŠ.
- Odpovídající praxe alespoň 1 rok, pozice je vhodná i pro absolventy.
- AJ je vítána, není ovšem podmínkou.
- Znalost stavebních procesů, legislativy.
- Znalosti s oceňováním rozpočtů, cost plánů, znalost stavebních nákladů.
- Znalosti SW např MS Office, KROS /RTS/CALLIDA apod. MS project, CDE a BIM - orientace a znalosti, CAD.
- Analytické myšlení, koncepční myšlení, spolehlivost.
Nabídka:
- Zajímavá práce, práce na prestižních projektech.
- Výborné platové ohodnocení + široká škála zaměstnaneckých benefitů (auto, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravné, životní pojištění, mezinárodní vzdělávání, bonus dle ročních výsledků, atp.).
Hezké kanceláře, ne open space, příjemné pracovní prostředí.
Zázemí stabilní společnosti, která dělá zajímavé projekty včetně těch mezinárodních.
Možnost profesního a kariérního rozvoje.
Work-life balance.
Nástup dle dohody.
Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete souhlas, aby společnost LD Human Resources s.r.o., IČ: 24275336 zpracovávala Vaše osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 a to až do odvolání písemnou formou. Třetím osobám mohou být poskytnuty za účelem získání zaměstnání, a to po předchozí domluvě.
O firmě
LD Human Resources s.r.o. poskytuje služby v oblasti Executive Search & Recruitment a také personálního poradenství pro řadu českých a mezinárodních... Číst více
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Firemní akce
Dovolená 5 týdnů
Bonusy/prémie
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Vlastní organizace náplně práce
Informace o pozici
LD Human Resources s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Angličtina (Mírně pokročilá)
Nákup, Stavebnictví a reality
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Personální agentura
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
+420 722 950 102
Pošleme Vám obdobné nabídky