Domy Smečno s.r.o.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Do našeho týmu hledáme spolehlivého a aktivního člověka, který dobře zná Prahu a ocení pestrou a smysluplnou práci bez stereotypu.
Co bude Vaší náplní práce:
• rozvoz a převoz zásilek mezi provozovnami a partnery v užším centru Prahy
• zajišťování nákupů a vyřizování pochůzek (drobný materiál, úřady, pošta apod.)
• drobná administrativa (předávání dokumentů, evidence jízd)
• správa vozového parku cca 5 aut (organizace a kontrola termínů pravidelného servisu vozidel, hlídání STK atp.)
• zajištění čistoty a základní údržby vozidel
• doprovod a asistence seniorce (pomoc při cestách, doprovod k lékaři, na kulturní akce či vycházky)
• příležitostná pomoc při kulturních nebo společenských akcích spojených s rodinou či firmou
Co od Vás potřebujeme:
• řidičský průkaz sk. B a výbornou znalost centra Prahy
• čistý trestní rejstřík
• časovou flexibilitu (pracovní doba Po–Pá 10:00–18:00, občas i drobné změny)
• empatii, ochotu pomoci a spolehlivost
• hledáme aktivního a flexibilního člověka, který ocení pestrou práci a umí se rychle zorientovat.
Výhodou bude, pokud máte:
• zájem o kulturu, umění nebo literaturu
• zkušenost s řízením v hustém provozu Prahy
Co nabízíme:
• stabilní a různorodou práci v přátelském prostředí
• férové finanční ohodnocení
• možnost dlouhodobé spolupráce
• možnost práce na plný úvazek i spolupráce na IČO
• žádná jednotvárná rutina – každý den je trochu jiný
Informace o pozici
Domy Smečno s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Administrativa, Služby , Asistent/asistentka, Správce vozového parku
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky