ALEF Distribution CZ, s.r.o.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Jsme jedničkou mezi dodavateli IT řešení, nejen v ČR ale i v dalších 8 zemích východní Evropy. Na trhu působíme již 30 let a je nás více jak 500. Za svou nejsilnější stránku považujeme náš sehraný tým lidí, který se skládá ze špičkových IT odborníků a lidí, kteří se v oblasti IT cítí jako doma. Díky širokému portfoliu technických řešení je práce v ALEF různorodá a poskytuje možnost využít, ale i nabrat bohaté praktické zkušenosti.
Pracovní nabídka
Hledáme pečlivé, pracovité a flexibilní kolegy do našeho servisního týmu. Nabízíme velmi pestrou práci v menším kolektivu, která Vám dá možnost se realizovat v administrativě a práci v interním systému, zlepšovat každodenní komunikaci napříč firmou, především s našimi obchodníky, procvičit si práci s tabulkami v Excelu a také si vyzkoušet, jak jste pečlivý, přizpůsobivý změnám a častým ad hoc požadavkům.
Zpracování kompletní agendy servisní podpory společnosti z pohledu podkladového, evidenčního a dokumentačního zpracování:
Nákup servisních služeb/podpory - kvotace servisních služeb v systémech dodavatelů, vystavení nákupních objednávek
Fakturace dodavatelských a managed servisů
Příprava podkladů pro zpracování nabídky v oblasti servisních služeb –, návrh úrovně / modelu servisních služeb v souladu s požadavkem zákazníka, podmínkami dodavatele a cenovými podmínkami, revize seznamu zařízení, kontrola dostupnosti jednotlivých služeb a období poskytování servisní služby
Evidence a administrace smluv servisní podpory – odpovědnost za správnost nastavení servisních smluv (úroveň poskytovaných služeb, časová platnost, pokrytí dodavatelem, fakturace)
Objednání služeb u dodavatele
Komunikace s dodavateli servisní podpory, komunikace s obchodními partnery
Podpora obchodního oddělení v oblasti uzavírání smluvních závazků
Udržování aktuálních informací o servisu modulu společnosti Cisco a ostatních dodavatelů
Poskytování aktuálních informací o oblasti servisu směrem k obchodnímu oddělení a technickým týmům
Min. středoškolské vzdělání, nejlépe technického či ekonomického směru.
Znalost MS Excel na pokročilé úrovni (kontingenční tabulky, funkce atd.)
Analytické a systematické myšlení
Samostatnost, schopnost rozhodovat se, zodpovědný přístup, logické myšlení
Schopnost organizovat si čas a zvládat více úkolů najednou
Schopnost a ochota stále se učit a vstřebávat velké množství informací, hledat nová řešení
Pracovní nasazení, týmový duch, časová flexibilita
Zkušenosti v oblasti zpracování většího množství dat
Schopnost komunikace napříč společností a s dodavateli
Angličtina na komunikativní úrovni
Výkonové kvartální odměny
Stravenkový paušál
Možnost pracovat občasně z domova
Služební telefon a pracovní notebook
Work life balance nám není cizí. Možnost až 10 dnů dovolené navíc dle odpracované doby
Možnost využití Sick days
Roční kupon na MHD
Výuku anglického jazyka
Možnost multisport karty
Atraktivní pracovní prostředí (příjemné kanceláře, ovoce, káva a nealko)
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Zvýhodněné půjčky zaměstnancům
Občerstvení na pracovišti
Mobilní telefon
Firemní akce
Bonusy/prémie
13. plat
Příspěvek na dopravu
Notebook
Nadstandardní lékařská péče
Dog-friendly office
Informace o pozici
ALEF Distribution CZ, s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Administrativa
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
+420 702 154 099
Pošleme Vám obdobné nabídky