FIOREAL s.r.o.
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Hledáme někoho, kdo bude mít chuť být mozkem v zákulisí – člověka, který má rád pořádek, baví ho organizace, zvládne pár kliknutí navíc a udělá věci tak, aby prostě fungovaly. Budete pravou rukou realitního makléře s 20letou praxí.
Nejde o vaření kávy, ale o práci, která bude mít skutečný dopad na to, jak dobře a efektivně poběží celý realitní proces. Vaším úkolem bude, aby podklady, termíny, data i fotky byly vždy tam, kde mají být – včas a přesně...
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Zodpovědnost a pečlivost
Znalost základů Word, Excel, Google Drive, Canva výhodou
Výborné komunikační schopnosti a příjemné vystupování
Spolehlivost a smysl pro detail
Flexibilitu a schopnost sebeorganizace
Výhodou bude, pokud budete umět
Pracovat v Canvě
Co vám můžeme nabídnout
Práci, která má smysl a výsledky jsou vidět
Práci v úspěšném kolektivu
Možnost osobního rozvoje a mentoringu
Důsledného, ale lidského šéfa
Možnost si organizovat čas podle sebe
Práci z domova, v kanceláři (Praha 8) a v terénu
Práci na cca 20 hodin týdně (20 000 Kč/měsíc)
Práci na živnostenský list
Dlouhodobou spolupráci, možno i pro studenty v posledním ročníku VŠ.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete životopis a pár řádek o sobě.
Informace o pozici
FIOREAL s.r.o.
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Administrativa, Marketing, Stavebnictví a reality , Administrativní pracovník, Office Manager, Pracovník back office, Specialista sociálních sítí, Realitní makléř
Brigáda
práce na živnostenský list (IČO)
8.9.2025 – 31.12.2025
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky