DBK management a.s.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
V zastoupení našeho partnera hledáme novou posilu na administrativní pozici.
Naším partnerem je stabilní skupina firem s dlouholetou historií na českém trhu, která vlastní a spravuje několik skladových areálů po celé České republice.
Do jejich kanceláře v centru Brna aktuálně hledáme spolehlivou a pečlivou kolegyni či kolegu, která/ý zajistí hladký chod administrativního zázemí a podpoří tým v každodenním provozu.
Hledáme někoho, kdo má přirozený smysl pro pořádek, systém a organizaci. Člověka, který dokáže samostatně udržet administrativní agendu pod kontrolou, umí si efektivně naplánovat svou práci a nezalekne se, když je potřeba zabrat nebo operativně vyřešit nečekané situace. Vaší silnou stránkou by měla být spolehlivost, pečlivost a schopnost přemýšlet v souvislostech.
Pracovní nabídka
Co Vás u nás čeká:
Co od Vás potřebujeme:
Co ti na oplátku nabízíme:
Hledáte práci, kde vaše snaha bude mít skutečný dopad a kde vaše role nebude jen „do počtu“?
Ozvěte se nám – rádi si s vámi nezávazně popovídáme a zjistíme, jestli by pro vás tato příležitost mohla být tou pravou.
Informace o pozici
DBK management a.s.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Základní)
Administrativa , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Fakturant/fakturantka, Office Manager, Pracovník back office, Referent
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
práce na živnostenský list (IČO)
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
(+420) 296 825 400 || (+420) 720 024 299
Pošleme Vám obdobné nabídky