FOREVER LIVING PRODUCTS CZECH REPUBLIC, spol. s r.o.
35 000 – 38 000 Kč
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Společnost Forever Living products je globální společnost se 47 letou historií a se zastoupením ve více než 140 zemí světa, která se zabývá výrobou a distribucí doplňků stravy a péčí o tělo a pleť. Základem našeho produktového portfolia je Aloe Vera, kterou pěstujeme na vlastních polích. Jsme největším pěstitelem Aloe Vera na světě s tou nejvyšší kvalitou potvrzené certifikáty kvality a vše co děláme, děláme s cílem dlouhodobé udržitelnosti.
Naše produkty jsou distribuované prostřednictvím nezávislé distribuční sítě, jejíž růst a dlouhodobá spokojenost je naší prioritou.
Pro český tým hledáme kolegu/ kolegyni na zákaznický servis a to Specialistu zákaznického servisu .
V České republice máme malý tým 4 lidí, kteří se starají o chod kanceláře v Praze a poskytují zákaznický servis. Jsme dynamický tým, který zastřešuje různé denní aktivity, v příjemném přátelském prostředí, kde si lidé navzájem vyjdou vstříc. Společně vytváříme příjemné rodinné zázemí.
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Společnost Forever Living products je globální společnost se 47 letou historií a se zastoupením ve více než 140 zemí světa, která se zabývá výrobou a distribucí doplňků stravy a péčí o tělo a pleť.
Nabízíme Vám skvělou dynamickou společnost, která se neustále vyvíjí a roste. Rodinné zázemí s podporou a skvělým týmem lidí. Úzkou spolupráci s týmem na Slovensku a také našimi nezávislými distributory a zákazníky. Osobní rozvoj s možností pracovat na projektech a účastnit se našich eventů a cestovat.
Co vše obsahují denní aktivity?
Zpracování objednávek - zpracování registrací a kontrola všech údajů. Obsluha zákazníka a zpracování objednávek. Vyřizování reklamací a stížností distributorů dle standardů společnosti. Zpracování plateb (kreditní karta, hotovost).
Řízení skladových zásob- Pravidelné sledování a objednávání skladových zásob na prodejnu. Pravidelná evidence doby spotřeby a zajištění minimálních ztrát. Zajištění objednávání zboží dle firemních standardů. Komunikovat se zaměstnanci v případě výpadku skladových zásob a hledat optimální řešení. Informovat distributory v případě výpadku skladových zásob u jednotlivých produktů. V případě vyšších zásob navrhnout způsoby zvýšení prodeje - motivační programy. Každý měsíc zabezpečit Inventuru a reportovat výsledky. Analýza prodejnosti jednotlivých produktů.
Komunikace- vyřizování E mailové korespodence s distributory a proaktivní podpora. Zabezpečit proaktivní prodej v Produktovém centru s cílem zvyšování prodeje. Předávat proaktivně informace vázané na motivační programy, novinky a eventy a speciální nabídky. Konfliktní či složité případy konzultovat se Supervizorem ZS. Přicházet s nápady na zlepšení komunikace, nástrojů a podpory distributorů a zákazníků.
Ostatní - účast na klíčových obchodních aktivitách s cílem podpořit distributory a navazovat dlouhodobé obchodní vztahy (Success Day, Roadshow, školení). Úzká spolupráce se skladem, marketingem, financemi a mezi zákaznickými servisy v ČR a SK za účelem výměny informací, jednotného nastavení komunikace k distributorům, zavádění novinek a technické podpory. Vedení pokladny a Trezoru, odvody hotovosti do banky podle potřeby a pravidelné měsíční inventurizace pokladen. Péče o úklid, čistotu, branding a výzdobu Produktového centra dle sezónních témat a akcí společnosti.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Výhodou bude, pokud budete umět pracovat s následujícími programy:
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Mírně pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Ovládat anglický jazyk na středně pokročilé úrovni.
Co vám můžeme nabídnout, kromě zaměstnaneckých výhod, které jsou následující:
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Zdravotní volno/sickdays
13. plat
Masáže
Produkty k užívání na pracovišti
Produkty zdarma k výplatě dle vlastního výběru
Nabízíme Vám skvělou společnost, která se neustále vyvíjí a roste. Rodinné zázemí s podporou a skvělým týmem lidí. Úzkou spolupráci s týmem na Slovensku a také našimi nezávislými distributory a zákazníky. Osobní rozvoj s možností pracovat na projektech a účastnit se našich eventů a cestovat.
Benefity
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
13. plat
Zdravotní volno/sickdays
Notebook
Občerstvení na pracovišti
Vlastní organizace náplně práce
Informace o pozici
FOREVER LIVING PRODUCTS CZECH REPUBLIC, spol. s r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Administrativa, Zákaznický servis , Administrativní pracovník, Pracovník back office, Pracovník call centra, Pracovník front office
Práce na plný úvazek
Na dobu určitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky