Bright HR, s.r.o.
50 000 – 60 000 Kč
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Hledáme Výkonného/nou Asistenta/Asistenku pro ředitele úspěšné developerské společnosti.
Získáte stabilní zaměstnání ve stabilní společnosti, ve které budete mít možnost používat angličtinu a rozvíjet své dovednosti.
Jaká bude vaše role?
Stanete se pravou rukou řídícího Partnera společnosti a budete mu pomáhat s plněním klíčových úkolů.
Budete nezbytným článkem v administrativních činnostech týmu, a to od formátování smluv po organizaci schůzek. Přinášejte vlastní nápady na organizaci firemních akcí a přispívejte k příjemné atmosféře.
Co očekáváme od vás?
Jste proaktivní, samostatní a zodpovědní, s důrazem na pečlivost.
Umíte efektivně řídit svůj čas a zachovávat diskrétnost.
Ovládáte češtinu na úrovni rodilého mluvčího a angličtinu na pokročilé úrovni
Zkušenosti s asistentskou pozicí jsou podmínkou
Pokud Vás nabídka zaujala, pošlete své CV spolu s aktuální fotografií a stručným motivačním dopisem!
Informace o pozici
Bright HR, s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Administrativa , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager
Práce na plný úvazek
pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Personální agentura
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky