Axelor Management s.r.o.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Jsme Axelor, rostoucí mezinárodní finanční skupina se sídlem v Brně.
Naše dlouhá historie s úspěšným track recordem v oblasti energetiky, real estate a private equity nás zavazuje k důrazu na kvalitu a detail v celoevropském přesahu.
V těchto dnech hledáme kandidáta/kandidátku na pozici office asistenta/asistentky.
Scope:
• Veškerá administrativní podpora kanceláře
• Správa smluv a dokumentace, včetně archivace
• Objednávky kancelářských potřeb a zajištění chodu kanceláře
• Vyřizování pošty – odesílání a přijímání zásilek, komunikace s doručovateli
• Komunikace s klienty, obchodními partnery a dodavateli
• Administrativní podpora ostatních členů týmu
• Podpora při obchodních a marketingových aktivitách
• Organizace a příprava schůzek
Nabízíme:
• Práci na plný úvazek
• Flexibilní pracovní dobu
• Práce v moderních kancelářích v historické budově v centru Brna s širokým zázemím volnočasových aktivit
• Možnost rychlého znalostního růstu s celoevropských přesahem
• Příspěvky na vzdělávání a rozvoj
• Firemní team buildingy, cafeterie, multisport karta
Požadujeme:
• Praxe v administrativních pozicích
• Zodpovědnost
• Reprezentativní vystupování, vynikající komunikační schopnosti
• Znalost Excelu
• Schopnost pracovat samostatně i v týmu
• Angličtina na komunikativní úrovni
• Chuť se učit
Životopisy prosím zasílejte do 7.9.2025.
Informace o pozici
Axelor Management s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Administrativa , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník back office
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky