HGS, a.s.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Jsme dynamicky se rozvíjející společnost, která staví na pevných základech přátelského prostředí a dobrého kolektivu. Pokud hledáte práci, kde si cení lidského přístupu, týmové spolupráce a zároveň možností profesního růstu, pak jste na správném místě. Přidejte se k nám a staňte se součástí firmy, která se neustále rozvíjí a kde každý den přináší nové výzvy a příležitosti.
Pracovní nabídka
Personální ředitel/ka – klíčová role v TOP managementu.
Věříme, že klíčem k našemu úspěchu jsou lidé, jejich spokojenost a motivace. Hledáme proto silnou osobnost, která se stane partnerem vedení společnosti, a která dokáže nejen řídit HR agendu, ale i utvářet prostředí, kde lidé rádi pracují a rostou.
O pozici:
Hledáme zkušeného a strategicky uvažujícího personálního ředitele/ředitelku, který/á bude hrát zásadní roli v nastavování moderní personální politiky. Součástí vaší odpovědnosti bude řízení HR procesů nejen v rámci naší společnosti, ale také s přesahem do celého holdingu. Pokud chcete mít možnost ovlivňovat firemní kulturu, nastavovat HR trendy a podílet se na strategickém rozvoji celé skupiny, pak je tato výzva právě pro vás.
Vaše hlavní odpovědnosti:
📝 tvorba, implementace a vyhodnocování personální strategie v souladu se strategickými cíli společnosti
👥 nastavení a řízení personálních procesů (nábor, adaptace, rozvoj, hodnocení, odměňování, motivace, ukončení pracovních poměrů)
💰 zajištění mzdové politiky a správnosti zpracování mezd
🎓 podpora a rozvoj zaměstnanců včetně vzdělávání a koučinku
💡 budování a posilování firemní kultury, monitoring spokojenosti zaměstnanců
🤝 zastupování společnosti při jednáních se státními institucemi a dalšími partnery
📊 spolupráce na strategickém řízení lidských zdrojů a finančním plánování
🔐 dohled nad GDPR a ochranou osobních údajů
✅ odpovědnost za výsledky interních i externích auditů v oblasti HR
Koho hledáme:
🌟 zkušeného HR leadera s vizí a schopností inspirovat ostatní
🎓 min. středoškolské vzdělání
📚 znalost pracovního práva, zákona o zaměstnanosti a sociálního zabezpečení
👔 praxi v oblasti vedení lidí a řízení HR procesů
🗣️ skvělé komunikační a vyjednávací dovednosti, schopnost zvládat stresové situace
💻 aktivní znalost MS Office
Co nabízíme:
🏆 jedinečnou možnost stát se součástí TOP managementu společnosti
🚀 prostor k seberealizaci a možnost ovlivňovat firemní strategii
📑 dlouhodobé a stabilní zaměstnání na pracovní poměr
💸 měsíční odměny závislé dle výkonnosti společnosti
🎯 roční odměny závislé na hospodářské situaci a výsledcích celé společnosti
🌿 příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
🏖️ 20 dní dovolené a 5 sickdays (po odpracovaných letech, dovolená na víc)
🚗 služební auto i k soukromým účelům
🎓 pravidelná školení s příležitostí k profesnímu rozvoji
🎉 firemní akce a teambuildingy
🏡 možnost občasné práce z domova
☕ cafeteria na pracovišti
Pokud vás tato výzva zaujala a cítíte, že právě vy můžete být tím správným člověkem, těšíme se na váš životopis a motivační dopis prostřednictvím odpovědního formuláře na JOBS.cz.
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Zvýhodněné půjčky zaměstnancům
Občerstvení na pracovišti
Kafetérie
Mobilní telefon
Příspěvek na dovolenou
Auto i pro soukromé účely
Firemní akce
Bonusy/prémie
Notebook
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Sleva na firemní výrobky/služby
Informace o pozici
HGS, a.s.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Personalistika a HR , HR ředitel/manažer
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky