ZELENKA Czech Republic s.r.o.
25 000 – 45 000 Kč
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Jsme rodinná firma s více jak 35letou historií a klienty po celém světě. Jsme 4. největší překladatelskou agenturou ve východní Evropě. Specializujeme se na B2B překlady, lokalizace, tlumočení a jazykové kurzy.
Pracovní nabídka
Hledáme samostatného člověka s organizačními schopnostmi a zájmem o jazyky, který bude mít klíčovou roli při řízení překladatelských zakázek a komunikaci s klienty i dodavateli.
Jak bude vypadat tvůj pracovní den?
Tvým hlavním úkolem bude koordinace projektů pro zákazníky z Česka a Slovenska. Staneš se spolehlivým prostředníkem mezi nimi a našimi překladateli a každý projekt dotáhneš do úspěšného konce.
Jakmile ti od zákazníka dorazí poptávka překladu, nachystáš cenovou nabídku. Po potvrzení objednávky zvolíš ideální řešení, vybereš vhodné překladatele a dohlédneš na včasné odevzdání překladu. Očekávej, že v průběhu zpracování zakázky budou mít zákazníci nebo překladatelé nejrůznější otázky, které jim pomůžeš vyřešit.
S překladateli a zákazníky komunikujeme nejčastěji telefonicky nebo přes e-maily. Čeká tě také práce v našem informačním systému a v překladatelských programech. Počítej i se spoluprací s obchodním týmem, který ti bude vždy nablízku.
Co budeš mít na starost?
Komplexní koordinaci překladatelských projektů (od zadání po finální dodání).
Denní komunikaci s českými i slovenskými klienty a jazykovými specialisty.
Nastavení a dohled nad časovým plánem, kvalitou a rozpočtem zakázek.
Práci s projektovými nástroji (CAT nástroje, CRM, správa souborů).
Řešení operativních výzev a hledání možností v reálném čase.
Co od tebe očekáváme?
Umíš si efektivně organizovat práci a zvládneš víc úkolů najednou.
Umíš komunikovat jasně a profesionálně – ústní i písemnou formou.
Máš úroveň češtiny C2 a angličtiny minimálně na B1.
Máš přirozený smysl pro zodpovědnost, detail a samostatnost.
Baví tě hledat řešení a máš proaktivní přístup k práci.
Máš základní znalosti operačního systému Windows, ovládáš práci s balíkem Office a internetovými prohlížeči, máš dovednosti v oblasti správy souborů a umíš komunikovat přes e-mail na profesionální úrovni.
Co ti nabídneme?
Smysluplnou práci na mezinárodních jazykových projektech.
Příležitost naučit se pracovat s nástroji a procesy používanými v celém lokalizačním oboru.
Zaškolení a mentoring od zkušených kolegů.
Osobní plán rozvoje.
Práci ze Zlína, klimatizované kanceláře a vynikající kávu.
Férové ohodnocení vč. prémií podle výsledků celé firmy, stravenky, kurz cizího jazyka, parádní eventy.
Stabilní zázemí a přátelské prostředí.
Smlouvu na HPP, pevnou pracovní dobu od 8 do 17 hodin a až 25 dnů dovolené.
Možnost protažení těla nebo planky během pracovní doby :).
Za co můžeš získat plusové body?
Studium/zkušenosti v oblasti jazyků, překladů, komunikace, projektového řízení nebo obchodu.
Znalost CAT nástrojů (např. memoQ, Trados).
Základní orientace v překladatelském nebo lokalizačním prostředí.
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Provize z prodeje
Firemní akce
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Bonusy/prémie
Informace o pozici
ZELENKA Czech Republic s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Angličtina (Středně pokročilá)
Administrativa, Prodej a obchod, Služby , Administrativní pracovník, Office Manager, Tlumočník/překladatel, Account Manager, Key Account Manager, Project Manager
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: vozíčkáři.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky