R3 group, s.r.o.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Jsme R3 group – od roku 2006 se staráme o správu bytových domů. Naším cílem je spokojený vlastník i obyvatel nemovitosti. Hledáme kolegu/kolegyni, který rád organizuje, komunikuje a umí si poradit s nečekanými situacemi.
✅ Zajištění správy bytových domů – provozní, finanční i administrativní agenda.
✅ Komunikace s majiteli nemovitostí – řešení provozních, technických a finančních otázek.
✅ Koordinace dodavatelů a kontrola kvality jejich práce.
✅ Řešení nečekaných situací – žádná rutina, každý den může být jiný.
🎯 Výborné organizační dovednosti – umíte si stanovit priority, odlišit, co je důležité, a efektivně si rozvrhnout práci.
🎯 Angličtina na úrovni B1 – zvládnete e-maily a občasný hovor.
🎯 SŠ nebo VŠ vzdělání – nemusí být přímo v oboru, důležité je přijmout nové výzvy.
🎯 Ochotu učit se administrativu domů, koordinaci dodavatelů a komunikaci s majiteli nemovitostí.
🎯 Výhodou jsou zkušenosti z koordinace menších projektů, administrativy úkolů nebo práce s nemovitostmi.
✔️ Práci, která není jen o kanceláři – budete mít možnost být i v terénu u našich klientů.
✔️ Moderní kancelář v centru Prahy – žádný open space.
✔️ 5 týdnů dovolené.
✔️ Flexibilní pracovní dobu.
✔️ Podporu týmu, který vám pomůže rychle se zaučit.
Zní to jako práce pro vás? Pošlete nám svůj životopis a pár řádků o tom, proč by vás tato práce bavila!
Benefity
Mobilní telefon
Dovolená 5 týdnů
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Vlastní organizace náplně práce
Kafetérie
Informace o pozici
R3 group, s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Stavebnictví a reality, Administrativa, Služby , Facility Manager
Práce na plný úvazek
pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky