Hodinky 365 s.r.o.
160 Kč
Úvodní představení
Máme společnou vizi: "Doručovat více spokojenosti a dělat práci, na kterou můžeme být hrdí."
Pracovní nabídka
Hledáme komunikativního a ochotného člověka s velkou dávkou empatie a přirozenou chutí pomáhat lidem, který skvěle zvládá písemný i ústní projev.
V oddělení PÉČE O ZÁKAZNÍKY budete společně s kolegy pomáhat našim zákazníkům s výběrem hodinek, souvisejícího zboží a služeb. Budete také řešit všechny přání, těžkosti a problémy, které v souvislosti s objednávkou nebo zbožím zákazníci řešit chtějí.
Máme práci klidně na 7 dní v týdnu, minimálně vás ale budeme potřebovat alespoň 3 dny v týdnu. Od pondělí do soboty jsme pro zákazníky k dispozici v odpoledních směnách mezi 9:30-18:00 hod. na naší centrále.
Ve večerních hodinách pracovního týdne od 18 do 21 hodin a v neděli od 9:30 do 18 hodin můžete pracovat z domova po předchozím zapracování a zaučení se na naší centrále.
Podle vašich možností nebo preferencí se můžeme na rozložení vašich směn dohodnout.
Pomocí formuláře na našich kariérních stránkách www.hodinky-365.cz/kariera se přihlásíte do výběrového řízení. Odpovědí zde, se nezařadíte do výběrového řízení.
Nezapomeňte nám napsat, proč chcete pracovat právě u nás a v jaké dny a časy by vám brigáda nejvíce vyhovovala. Pokud máte životopis v PDF, moc nám pomůže, pokud nám ho pošlete právě v tomto formátu.
Informace o pozici
Hodinky 365 s.r.o.
Administrativa, Prodej a obchod , Administrativní pracovník
Brigáda
dohoda o provedení práce (DPP)
8.9.2025 – 31.12.2025
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky