Stavební bytové družstvo ŠKODOVÁK
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
SBD Škodovák
Správa budov s dlouholetou tradicí, poskytující kompletní servis Společenstvím vlastníků od administrativy přes vedení účetnictví, řešení technických záležitostí až pro přípravu a distribuci vyúčtování a poskytování služby předsedy společenství.
Pro naši společnost zabývající se správou nemovitostí hledáme nového člena týmu.
Požadujeme
Středoškolské vzdělání s maturitou
Znalost práce na PC a SW Office
komunikativnost a příjemné vystupování
zodpovědnost, samostatná práce
časová flexibilita (účast na shromáždění vlastníků)
řidičský průkaz skupina B
Zkušenosti se stavebnictvím výhodou.
Náplň práce:
Vyřizování technických nebo administrativních požadavků zákazníků, včetně fyzické kontroly a zhodnocení požadavku na místě
Kontrola objednané práce z pohledu kvality, cenových relací a požitých technologií
Vedení jednoduchých přehledů, statistik a evidencí
Zadávání dat o technickém stavu objektů
Evidování pravidelných revizí a kontrol objektů
Evidence a příprava podkladů pro jednotlivá SVJ
Organizování a příprava shromáždění SVJ
Benefity
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Informace o pozici
Stavební bytové družstvo ŠKODOVÁK
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Administrativa, Služby, Stavebnictví a reality , Administrativní pracovník, Referent
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
378 228 407
Pošleme Vám obdobné nabídky