Amigal Group s.r.o.
40 000 Kč
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Společnost Amigal Group s.r.o. se zabývá nákupem a prodejem objektů, správou a vedením nemovitostí a zajištěním financování developerských projektů a poradenství v této oblasti.
Pracovní nabídka
Ahoj, pokud jsi člověk, který umí dobře mluvit a argumentovat, vyznáš se v nájemních smlouvách a chceš pracovat v týmu menší pražské developerské společnosti, potom jsi ten správný člověk pro nás.
Náplní tvé práce bude komunikace se stávajícími nájemci, příprava nabídkových listů pro nové zákazníky, příprava nájemních smluv, práce se sociálními sítěmi, organizace v administrativě, komunikace s realitními kancelářemi, cesty po Praze služebním vozidlem.
Pokud ti to trochu myslí technicky, máš u nás plusové body.
Požadujeme: středoškolské vzdělání, ř.p. skupina B (aktivní řidič), znalost MS Office, zejména MS Excell a Word (bez toho se neobejdeš), základní orientace v nájemních smlouvách, pečlivost a organizační schopnosti, komunikativnost.
Nabízíme: místo výkonu práce v Praze 5, pracovní doba od 8 do 16.30 hodin, nástupní plat 40 tis. Kč, příjemné prostředí v Hlubočepském zámečku a skvělý kolektiv, stabilní zaměstnání. Nástup je možný ihned.
Zašli životopis a motivační dopis na základě kterého tě pozveme na osobní pohovor.
Těšíme se na tebe
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Auto i pro soukromé účely
Firemní akce
Bonusy/prémie
Zdravotní volno/sickdays
Notebook
Občerstvení na pracovišti
Dog-friendly office
Informace o pozici
Amigal Group s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná)
Administrativa, Stavebnictví a reality , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník back office, Facility Manager, Realitní makléř
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky