ÚSTAV ZDRAVOTNICKÝCH INFORMACÍ A STATISTIKY ČR
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Ústav zdravotnických informací a statistiky ČR (ÚZIS ČR) je organizační složkou státu, jejímž zřizovatelem je Ministerstvo zdravotnictví ČR a je správcem Národního zdravotnického informačního systému (NZIS) podle zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování (zákon o zdravotních službách) v platném znění (dále jen „zákon o zdravotních službách“).
Pracovní nabídka
Komunikační a marketingový specialista pro NZIP a NZIS Open
Hledáme zkušeného marketingového profesionála s praktickými dovednostmi a schopností realizovat různorodé aktivity. Chcete být součástí smysluplných projektů ve zdravotnictví? Zajímá vás propojení digitálního a offline marketingu s národním dopadem? Pak je tato pozice přesně pro vás!
Náplň práce:
- Plnění komunikační strategie NZIP a NZIS Open s vlastními nápady a podněty na zlepšení v rámci stanovené strategie
- Samostatné řízení agendy externí komunikace ve spolupráci s týmem
- Optimalizace portálu NZIP pro vyhledávače (SEO)
- Tvorba a publikace obsahu na sociálních médiích (Facebook, Instagram, LinkedIn)
- E-mail marketing v oblasti newsletterů
- Online a offline reklama (především Meta Business Manager)
- Obsahový marketing (spolupráce na vytváření informačních materiálů se zdravotnickou tématikou)
- Video marketing (produkce naučných a propagačních videí)
- Influencer marketing (spolupráce s tvářemi NZIP)
- Účast na odborných akcích a příprava tiskových zpráv (konference, workshopy)
- Komunikace s týmy národních center a informačních systémů (např. Národní screeningové centrum)
Požadujeme:
- Minimálně 3 roky prokazatelných zkušeností s externí komunikací, PR a marketingem
- Znalost českého mediálního prostředí a schopnost navazovat a udržovat vztahy s novináři
- Výborné komunikační a prezentační schopnosti
- Schopnost samostatně vést a řídit komplexní agendu (od strategie až po exekuci)
- Zkušenosti s tvorbou obsahu na sociální sítě
- Znalosti SEO, práce s analytickými nástroji a vyhodnocování efektivity kampaní
- Tvůrčí talent a výborná znalost českého jazyka slovem a písmem
- Zkušenosti v práci s médii
- SŠ/VŠ vzdělání, přírodovědné či medicínské vzdělání výhodou
Nabízíme:
- Práci na zajímavých a smysluplných aktivitách a výstupech s národním i mezinárodním dopadem
- Příležitost aktivně zapojit vlastní kreativitu a nápady
- Možnosti rozvoje nových dovedností a sebevzdělávání
- Týmovou práci v menším kolektivu
- Pět týdnů dovolené, 4 dny zdravotního volna, stravenkový paušál
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Pružnou pracovní dobu, možnost Home Office
- Interní a externí školení
- Stabilitu významné státní organizace
- Služební notebook
- Smlouvu na dobu určitou s možností dalšího prodloužení
Místo výkonu práce: Brno s občasným dojížděním do Prahy
Benefity
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Informace o pozici
ÚSTAV ZDRAVOTNICKÝCH INFORMACÍ A STATISTIKY ČR
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná)
Marketing, Státní a veřejná správa, Zdravotnictví a sociální péče , Marketingová komunikace, Marketingová strategie, Marketingový analytik, Online Marketing
Práce na plný úvazek
Na dobu určitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky