Lynt services s.r.o.
17 000 – 28 000 Kč
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Hledáme zodpovědného a pečlivého člověka, který nám pomůže s chodem kanceláře.
Vhodné na 1/2 nebo 3/4 úvazek.
LYNT services je zavedená společnost působící především v oblasti online marketingu. Pro pobočku v Českých Budějovicích hledáme výpomoc s administrativou a provozem kanceláře týmu 20 lidí.
Benefity
Mobilní telefon
Individuální rozvržení pracovní doby
Stravenky/příspěvek na stravování
Bonusy/prémie
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Informace o pozici
Lynt services s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Administrativa , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník back office, Vkládání dat do počítače
Práce na zkrácený úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Praxe a stáže.
Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: ostatní.
Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky