Omnicom Media Group, s.r.o.
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
V Omnicom Media Group pomáháme našim klientům vytvářet co nejlepší reklamní kampaně v televizi, na billboardech, v digitálním světě i v časopisech. Kampaně vymýšlíme, plánujeme, realizujeme a vyhodnocujeme jejich úspěšnost.
Jsme celosvětově i v ČR jednou z největších mediálních skupin. Naší součástí jsou mediální agentury PHD, OMD, Hearts&Science a TRKKN Czech.
Pracovní nabídka
Šíře našich projektů je obrovská. Ale nic z toto bychom nedokázali bez pomoci našeho zázemí včetně finančního oddělení. Tým administrátorek je sladěný a zajišťuje skvělý servis pro naše obchodníky i klienty.
Budete součástí oddělení finanční administrativy. Ta se stará o správnost faktur jak vydaných (klientům), tak přijatých (od dodavatelů). Nejde o účetnictví – pokud hledáte práci v účetnictví, nemůžeme vám ji bohužel nabídnout.
Budete se starat o část administrativy spojené s našimi zakázkami.
Buď budete kontrolovat správnost přijatých faktur, kontrolovat jejich kompletnost a zadávat je do systému. V případě jakékoli nesrovnalosti / reklamace to budete vy, kdo bude komunikovat s dodavateli i kolegy a danou situaci řešit.
Nebo naopak vy budete vystavovat faktury našim klientům na základě jejich objednávek a skutečného splnění. Objednávky najdete v obchodním systému, kde vystavíte i fakturu a pošlete ji do systému účetního (fakturu zaúčtuje účetní). Nakonec rozešlete faktury klientům.
Budete během celého procesu komunikovat s většinou našich oddělení, s klienty i dodavateli – zejména v případě jakýchkoli nesrovnalostí. Pracujeme proto také se zápočty, dobropisy, saldokonty.
Budete zpracovávat i různé reporty a pomáhat při finančních a statutárních auditech.
Potřebujeme někoho, kdo má praktické zkušenosti s finanční agendou (nejlépe s vystavováním nebo přijímáním faktur) a komu nejsou cizí pojmy faktura, dobropis, zápočet, DPH atp.. V praxi se hodí i povědomí o základních účetních principech.
Stejně tak důležitá je pečlivost, důslednost a dotahování věcí do konce.
Praktická zkušenost se standardními funkcemi Excelu (filtry, řazení, kontingenční tabulka) je nutná, bohužel nemáme čas pro zaučení v Excelu úplně od píky.
Protože budete muset komunikovat s klienty a kolegy, nesmíte se bát telefonu a přímé komunikace, v některých případech emaily nestačí.
Angličtina? Občas napíšete email v angličtině, kde budete žádat nějaké doplňující informace k faktuře. Aktivně nebudete muset mluvit.
Kvůli kvalitnímu zaučení a předání agendy potřebujeme nástup co nejdříve.
Příjemné a lidské prostředí. Jsme sice prestižní nadnárodní agentura, ale uvnitř neformální, na nic si nehrajeme. Všichni mluvíme česky.
Dva týdny placeného celoagenturního volna navíc nad rámec klasické dovolené – o Vánocích, o podzimních prázdninách nebo třeba když státní svátek připadá na čtvrtek, zůstáváme všichni doma i v pátek a užíváme si prodloužený víkend.
Pokud máte malé dítě, může se vám hodit naše firemní školka zdarma. Pokud už chodí do školy, můžete ho přihlásit do našeho letního příměstského tábora nebo na speciální dětský program v první a poslední školní den. Třešinkou na dortu je Mikulášská besídka s Michalem Nesvadbou. Maminky a tatínky máme rádi!
A rádi spolu děláme spoustu dalších věcí. Můžete si během oběda jít zacvičit v naší tělocvičně, poslechnout si přednášku o zdraví nebo životním stylu a třeba se naučit srdeční masáž, podílet se na charitě (nápadem, rukou i peněženkou), třídit odpad i šířit eko osvětu, soutěžit s námi o nachozené kilometry nebo rovnou uběhnout (půl)maraton. Můžete něco upéct (nebo sníst) na Baking Sales, vyhrát v PubQuizu nebo si v Cestovatelském klubu poslechnout zážitky kolegů třeba z Kolumbie. Ale taky nemusíte, je to na Vás.
Do práce to budete mít z metra jenom minutu. V kuchyňkách si můžete ohřát jídlo, udělat si kávu, horkou čokoládu anebo třeba toast. Čekají na Vás i vychlazené džusy, nealko pivo a čerstvé ovoce.
Také přispíváme na obědy a pracujeme na notebooku, který budete potřebovat, pokud budete chtít využít home-office (pracujeme však primárně v kanceláři, po zaučení byste min. tři dny v týdnu měl*a být v kanceláři).
Pro lepší představu o našem firemním životě se podívejte na https://www.welcometothejungle.com/cs/companies/omnicom-media-group a na náš Facebookový nebo Instagramový profil (hledejte OmnicomMediaGroup Czech).
Láká Vás to? Ozvěte se nám a přiložte prosím životopis nebo odkaz na LinkedIn.
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Možnost občasné práce z domova
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Firemní školka
Mobilní telefon
Firemní akce
13. plat
Účast na zahraničních konferencích
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Vlastní organizace náplně práce
Nadstandardní lékařská péče
Informace o pozici
Omnicom Media Group, s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Angličtina (Základní)
Administrativa, Ekonomika a podnikové finance , Administrativní pracovník, Fakturant/fakturantka, Pracovník back office, Referent, Odborný asistent
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky