TTEC EUROPE B.V. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Buď tou jiskrou, která rozzáří den – a nastartuj svou kariéru díky oceňovanému
zaměstnaneckému prostředí TTEC!
Jako česky nebo slovensky mluvící specialista zákaznické podpory v oblasti cestování budeš v rámci podpory Booking.com pracovat na pobočce v Athénách (Řecko). Budeš součástí týmu, který vytváří a poskytuje úžasné zákaznické zážitky – a zároveň poznáš, coznamená #experienceTTEC: oceňované pracovní prostředí a firemní kultura.
Podmínka: Uchazeči musí být oprávněni pracovat v Řecku. S relokací ti rádi pomůžeme.
Co budeš dělat?
Máš rád/a pomáhat druhým a chceš jim dopřát klid a jistotu? V této roli bude tvým cílem vyřešit problémy zákazníků dřív, než bude nutné je eskalovat. Ať už půjde o rychlé odpovědi, konzultace produktů s empatií nebo řešení problémů s úsměvem – ty budeš tím rozdílem mezi obyčejným a výjimečným zákaznickým zážitkem.
Tvůj běžný den bude zahrnovat:
• Odpovídání na příchozí komunikací od zákazníků
• Vyhledávání odpovědí a řešení problémů
• Být prvním kontaktním bodem pro partnery Booking.com – např. hotely – při
dotazech na úpravy pokojů, cen, dostupnosti, práce s nástroji na extranetu apod.
• Poskytování přesných, úplných a pravdivých informací pomocí správných nástrojů a procesů
• Zajištění vysoké úrovně zákaznického servisu a pozitivní zkušenosti pro partnery
Co od tebe očekáváme:
• Plynulá znalost češtiny nebo slovenštiny a angličtiny
• Ukončené středoškolské vzdělání nebo ekvivalent
• Minimálně 6 měsíců praxe v zákaznickém servisu
• Umíš využít a vysvětlit znalosti o produktech nebo službách
• Dobré počítačové dovednosti
• Bydlíš v Athénách nebo jsi připraven/a se rychle přestěhovat a získat pracovní
povolení
Co můžeš očekávat:
• Podporující, přítomné a zkušené vedení
• Diverzitu a komunitní prostředí
• Možnosti profesního růstu a vzdělávání
• 25 dní dovolené ročně
• Skvělé zázemí během školení i zaměstnaneckých aktivit přímo v centru Athén
(metro Syngrou Fix)
• Pomoc s relokací
• A samozřejmě: konkurenceschopné platové ohodnocení, bonusy za výkon a výhody, které tě možná příjemně překvapí
Něco víc o roli:
Dostaneš školení, abys byl/a skutečným odborníkem a mohl/a zákazníkům poskytovat nejlepší možný servis – ať už přes telefon, nebo e-mail. To nejdůležitější už máš: péči, empatii a ochotu pomoci. Budeš mít šanci poznat nové přátele a rozvíjet svou kariéru v přátelské a dynamické atmosféře.
Budeš pracovat pod vedením Team Leadera a přispěješ k úspěchu celého týmu.
O společnosti TTEC:
TTEC se od roku 1982 specializuje na vytváření špičkových zákaznických zkušeností – propojujeme technologie a lidský přístup. Pracujeme pro nejznámější světové značky, a každý den komunikujeme s miliony zákazníků prostřednictvím hovoru, zpráv, chatu nebo videohovorů.
Jsme zaměstnavatel podporující rovné příležitosti a podporujeme rozmanitost a inkluzi. Naším cílem je, aby se všichni naši zaměstnanci cítili cenění a autentičtí – a věříme, že právě různorodost je naší silou.
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Příspěvek na vzdělání
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Možnost delšího neplaceného volna
Provize z prodeje
Firemní akce
Bonusy/prémie
Notebook
Nadstandardní lékařská péče
Dog-friendly office
Informace o pozici
TTEC EUROPE B.V. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE
Základní
Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Zákaznický servis , Pracovník back office, Pracovník help desku
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Pozice je vhodná i pro uprchlíky z Ukrajiny
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky