LANDMARK HOLDING a.s.
32 000 – 45 000 Kč
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Společnost LANDMARK HOLDING, a.s., se zaměřuje na podnikové poradenství se specializací na mzdy, pracovní právo a další související oblasti. Poskytujeme komplexní služby pro efektivní řízení podnikání, včetně úspory mzdových nákladů, vedení mezd, právního poradenství, účetních a daňových služeb.
Pracovní nabídka
Připojte se k našemu super týmu jako Excel Ninja a Mistr/Mistryně Organizace!
🔍 Hledáme kolegu/kolegyni do našeho realizačního týmu, který bude mít možnost stát se klíčovým hráčem a pomáhat našim klientům dosáhnout dokonalosti ve správě jejich pracovněprávní dokumentace a systémů mezd.
Ideální startovací pozice s možností budoucího růstu v rámci společnosti.
Čemu se u nás budete věnovat?
Jaké znalosti/dovednosti se Vám budou hodit?
Co nabízíme a proč do toho jít s námi?
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zasílejte své životopisy v českém jazyce pomocí odpovědního formuláře. Těšíme se na Vaši odpověď a případnou spolupráci!
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Příspěvek na vzdělání
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Mobilní telefon
Firemní akce
Bonusy/prémie
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Vlastní organizace náplně práce
Informace o pozici
LANDMARK HOLDING a.s.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná)
Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Personalistika a HR , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office, Odborný asistent, Rozpočtář/kalkulant, Specialista pro odměňování a benefity
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky