Pracovní nabídka
Do eBay týmu hledáme zákaznicky orientovaného člověka s technickým backgroundem, který nám pomůže dodat ta nejlepší řešení pro naše klienty a bude jim pomáhat nastavovat procesy v oblasti spolupráce businessu a IT.
We are looking for a customer-oriented person with a technical background to join the eBay team. This individual will help us deliver the best solutions for our clients and assist them in setting up processes in the area of business and IT collaboration.
CO BUDEŠ MÍT NA STAROST?
Začneš s jednoduššími úkoly, ale jakmile se staneš samostatným členem týmu, tvá role bude zahrnovat:
- Komunikaci s klienty, poznávání jejich požadavků a potřeb – budeš kontaktem pro uživatele od Austrálie po Ameriku; komunikace v angličtině tedy bude na denním pořádku.
- Procesní a systémovou analýzu - návrhy řešení spolu s následnou exekucí, včetně práce s technickou dokumentací.
- Návrh řešení a administraci Airtable aplikace - včetně integrace návazných prostředí.
- Vývoj nad Airtable aplikací.
- vytváření automatizačních skriptů
- vývoj rozšíření v rámci platformy Airtable (JavaScript / TypeScript / React) - Testování svěřené aplikace.
- Tvoji hlavní zákazníci pracují v US. Proto je potřeba být časově flexibilní a minimálně ze začátku počítat s podporou do večerních hodin (cca do 21hod) několikrát v týdnu.
Tahle práce je ideální pro člověka, co nemá rád stereotyp - potkáš se s klienty ze všech koutů světa, vyzkoušíš si spoustu zajímavých úkolů, pracovat budeš s různými systémy, rutina ti tedy nehrozí!
YOUR RESPONSIBILITIES:
You will start with simpler tasks, but as you become an independent team member, your role will include:
- Communicating with clients to understand their requirements and needs – you will be the point of contact for users from Australia to America; communication in English will be a daily occurrence.
- Process and system analysis - proposing solutions along with subsequent execution, including working with technical documentation.
- Solution design and administration of the Airtable application - including integration with related environments.
- Development within the Airtable application.
- Creating automation scripts.
- Developing extensions within the Airtable platform (JavaScript / TypeScript / React). - Testing the assigned applications.
- Your main clients are based in the US. Therefore, time flexibility is necessary, and especially at the beginning, you should expect to provide support into the evening hours (approximately until 9 PM) several times a week.
This job is ideal for someone who doesn't like routine - you will meet clients from all over the world, experience a variety of interesting tasks, and work with different systems; monotony will not be an issue!
KOHO HLEDÁME?
Do týmu hledáme zejména zodpovědného, proaktivního kolegu/kolegyni s analytickým myšlením, prozákaznickým přístupem, který bude spolupracovat na správě a rozvoji systému vytvořeného nad Airtable pro jednoho z našich zákazníků (nemusíš být seniorní vývojář, ale hledáme někoho s praktickou vývojovou zkušeností).
Potřebujeme, abys měl reálné zkušenosti s vývojem v no-code / low-code nástrojích (např. Bubble, Glide, Appgyver, Make, Airtable). A bez skvělé angličtiny (B2-C1) se neobejdeš.
Co se ti bude taky hodit?
- Základní znalosti JavaScriptu
- Znalost vývoje v Reactu a programovacích jazycích JavaScript / TypeScript (ideálně).
- Schopnost přizpůsobovat a optimalizovat aplikace na míru podle potřeb klienta.
- Základní orientaci v integracích s využitím API výhodou.
- Praktická znalost ticketovacích nástrojů (např. Airtable, Jira, Monday)
Pokud máš zkušenosti se systémovou administrací nebo IT analýzou, na nic nečekej a ozvi se! :-)
WHO WE ARE LOOKING FOR:
We are seeking a responsible, proactive colleague with analytical thinking and a customer-oriented approach who will collaborate on managing and developing the system built on Airtable for one of our clients (you don’t need to be a senior developer, but we are looking for someone with practical development experience).
We need you to have hands-on experience with development using no-code / low-code tools (e.g., Bubble, Glide, Appgyver, Make, Airtable). Excellent English skills (B2-C1) are a must.
What else would be beneficial?
- Basic knowledge of JavaScript
- Knowledge of development in React and programming languages JavaScript / TypeScript (ideally).
- Ability to customize and optimize applications according to client needs.
- Basic orientation in integrations using API is an advantage.
- Practical knowledge of ticketing tools (e.g., Airtable, Jira, Monday)
If you have experience with system administration or IT analysis, don't hesitate to reach out! :-)
LÍBIT SE TI U NÁS BUDE, POKUD TI VYHOVUJE:
- Pracovat ve firmě se silnou vizí – chceme, aby se náš způsob spolupráce stal zcela novým standardem, který bude chtít aplikovat každá firma na světě.
- Komunikovat otevřeně – máš nápad na zlepšení? Řekni ho klidně Tomovi (CEO) třeba u kafe v kuchyňce.
- Učit se od ostatních – učíme se navzájem a učí se od nás i ostatní. Nové znalosti, novinky z projektů či konferencí sdílíme napříč firmou, přednášíme na MeetUpech, natáčíme podcasty a nebojíme se ani psát články.
- Sdílet své koníčky a objevovat nové – standardně pořádáme turnaje v badmintonu nebo Buláncích, hackathony, deskovky, běháme pro Světlušku, jezdíme na kole, chodíme po horách, trénujeme na Spartan race… a tím seznam nekončí.
- Být v kontaktu se zákazníkem - 3x týdně chodíme do pěkných kanceláří eBay nebo MoroSystems a pak třeba na pivko s kolegy.
YOU WILL ENJOY WORKING WITH US IF YOU PREFER:
- Working in a company with a strong vision – we want our way of collaboration to become a new standard that every company in the world wants to apply.
- Open communication – have an idea for improvement? Feel free to share it with Tom (CEO) over coffee in the kitchen.
- Learning from others – we learn from each other and others learn from us. We share new knowledge, updates from projects or conferences across the company, give presentations at MeetUps, record podcasts, and are not afraid to write articles.
- Sharing hobbies and exploring new ones – we regularly organize badminton or Bulánci tournaments, hackathons, board games, run for the Light for the Blind, ride bikes, hike, train for Spartan races… and the list goes on.
- Being in touch with customers – three times a week, we go to the nice offices of eBay or MoroSystems for team events and then perhaps have a beer with colleagues.
JAKÉ JE TO V PRAŽSKÉ KANCELÁŘI?
- Pracovat v Karlíně má spoustu výhod. Kancelář pár kroků od zastávky metra, meníčka z Asie, Indie, vege nebo česká klasika. Vše na dosah.
- Kancelář jsme přetvořili z krásného mezonetového bytu s parádním výhledem. Máme tu tři terasy, gril, čerstvé ovoce, skvělou kávu a klid na práci.
- Pražská kancelář je ze všech tří nejmenší. To znamená opravdu "rodinnou" atmosféru.
- Těšit se můžeš na talentované, kreativní a vtipné kolegy. Vše pochopíš až uvidíš fotky z akcí, naše výtvory na chytré zdi nebo sérii memes na Slacku.
WHAT IS IT LIKE IN THE PRAGUE OFFICE?
- Working in Karlín has many advantages. The office is just a few steps from the metro stop, with menus from Asia, India, vegetarian options, or classic Czech cuisine. Everything is within reach.
- We have transformed the office from a beautiful duplex apartment with a fantastic view. We have three terraces, a grill, fresh fruit, great coffee, and a quiet space to work.
- The Prague office is the smallest of the three, which means a truly "family" atmosphere.
- You can look forward to talented, creative, and funny colleagues. You'll understand everything once you see photos from events, our creations on the smart board, or a series of memes on Slack.