PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., již řadu let zaujímá vedoucí pozici na farmaceutickém distribučním trhu v České republice a vlastní druhou největší síť lékáren BENU. Zásobujeme 2750 lékáren, nemocnice a další zdravotnická zařízení. Jsme součástí nadnárodní skupiny PHOENIX Group, která patří k největším evropským společnostem zabývajícím se velkodistribucí léčiv.
Naším posláním je dodávat zdraví napříč Evropou.
Pracovní nabídka
Pro oddělení zákaznické podpory Phoenix, hledáme komunikativního člena týmu, jehož hlavním záběrem bude realizace telefonických objednávek lékáren, vyřizování jejich dotazů a požadavků ve spolupráci s dalšími odděleními. Pokud hledáte práci ve fajn kolektivu a rádi komunikujete s lidmi, tak jste na správném místě.
CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?
CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
CO U NÁS ZÍSKÁTE NAVÍC?
Klíčová slova: call centrum, zákaznická linka, zákaznická podpora, administrativa
Benefity
Závodní stravování
Vzdělávací kurzy, školení
Firemní akce
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Bonusy/prémie
Zdravotní volno/sickdays
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Nadstandardní lékařská péče
Kafetérie
Sleva na firemní výrobky/služby
Informace o pozici
PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná)
Administrativa, Zákaznický servis, Farmacie , Administrativní pracovník, Pracovník back office, Pracovník call centra, Pracovník help desku, Pracovník reklamačního oddělení
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky