Allyn International Services s.r.o.
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
As Allyn International, we're dedicated logistics firm to delivering top-notch, customer-centric solutions worldwide. 💼From transportation management to customs compliance, our services are tailored to meet our client's needs.
At Allyn, we value Enjoyment 🎉, Focused Growth 🌱 and Well-Being 🌟as they are foundational to our mission of delivering exceptional service, while inspiring our employees to achieve their full potential.
Pracovní nabídka
Hledáme Účetní , který/á se připojí k našemu týmu v Praze. Jedná se o skvělou příležitost pro někoho, kdo je v začátcích své kariéry v účetnictví nebo financích a má chuť se rozvíjet v příjemném mezinárodním prostředí nebo někoho, kdo už zkušenosti má a chce své znalosti prohlubovat a touží po nových výzvách a mezinárodním přesahu.
V této roli budeš zodpovědný/á za řízení klíčových účetních funkcí pro naše pobočky v regionu EMEA a zajištění hladkého chodu na finančním oddělení. Budeš úzce spolupracovat s finančním týmem, HR oddělením a provozními odděleními v oblasti AR ( Accounts Receivables ), AP ( Accounts Payables ) a finančních výkazů. Na začátku Tě naši zkušení kolegové rádi povedou a postupem času budeš přebírat víc zodpovědností.
Kdo jsme?
Logistická společnost s historií na Floridě, kde máme doposud jeden z našich headquarters. Nabízíme logistické služby po celém světě, ale žádné kamiony ani sklady nemáme. Pomáháme klientům po celém světě se zajištěním přeprav pomocí speditérských společností a jiných kurýrních služeb.
👥V Praze je nás okolo 60, jsme ze všech koutů světa a naším hlavním jazykem je angličtina.👥
Co Tě u nás čeká:
Co od Tebe očekáváme:
A co za to?
První smlouva je na jeden rok s možností prodloužení.
Co bohužel neumíme je flexibilní pracovní doba – držíme se pevných working hours 8:30/9:00-17:00/17:30 hod tak, abychom našim kolegům byli vždy nablízku. Rozhodně Ti ale můžeme slíbit, že Ti tento “handicap” vykompenzujeme! Co takhle 1 den homeoffice v týdnu po zkušebce a ještě k tomu přidáme až 4 týdny homeoffice na každý rok, které můžeš využít například pro práci na slunné terase nebo pro cestu do zahraničí?
Pokud splňujete tato kritéria a hledáte mezinárodní, ale zároveň menší a dynamickou společnost, zašlete nám svůj životopis.
Benefits
Foreign business trips
Meal tickets / catering allowance
Corporate events
Holidays 5 weeks
Transport allowance
Sick days
Occasional work from home
Refreshments on workplace
Contributions to the pension / life insurance
Contribution to sport / culture / leisure
Informace o pozici
Allyn International Services s.r.o.
Secondary education or professional training with a school-leaving exam
Czech (Advanced), English (Advanced)
Administration, Transport, logistics and supply
Full-time work
Limited (temporary)
employment contract
Employer
Also suitable for graduates.
Also suitable for refugees from Ukraine
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky