ADVANCE HR,s.r.o.
50 000 – 55 000 Kč
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Pro našeho klienta významnou společnost se sídlem v Praze 2 hledáme vhodné kandidáty/tky.
Požadujeme: SŠ/VŠ – ekonomického směru, zkušenosti a praxe v mzdovém účetnictví (zkušenost s přípravou mzdových podkladů – mzda měsíční, hodinová, přesčasy, služební cesty, svátky, DPČ, DPP, exekuce, nemocenské dávky, insolvence, apod. ) min. 3 roky, znalost příslušné legislativy, znalost práce s PC MS Office, znalost nějakého účetního programu, komunikativnost, spolehlivost, pečlivost, samostatnost, flexibilitu, ochotu učit se nové věci.
Vaším hlavním úkolem bude: kompletní zpracování mezd, odpovědnost za správnost vedení mzdových podkladů, jednání s úřady státní správy (přihlášky a odhlášky zaměstnanců, sociální a zdravotní pojištění apod.), zpracování cestovních náhrad, statistická hlášení, personalistika (docházka, kontrola pracovních smluv, dohod a dalších smluvních vztahů DPČ, DPP, reporting pro vedoucí pracovníky), práce s PC.
Nabízíme: perspektivní zaměstnání a zázemí prosperující společnosti, velmi příjemné pracovní prostředí, dobrý kolektiv, dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, odborná školení v oblasti účetní legislativy, nástup dle dohody. R.č.: 202524
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Individuální rozvržení pracovní doby
13. plat
Bonusy/prémie
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Občerstvení na pracovišti
Informace o pozici
ADVANCE HR,s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná)
Ekonomika a podnikové finance , Mzdový účetní
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Personální agentura
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky