ACEMA Credit Czech, a.s.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
ACEMA je ryze českou společností a na trhu působíme od roku 2000. Od té doby jsme obsloužili přes 21 000 klientů a poskytli jim finanční pomoc přesahující 8 miliard korun. Poskytujeme dlouhodobě nejvýhodnější nebankovní financování na trhu nejen pro podnikatele.
V roce 2018 nás Česká národní banka zařadila mezi licencované poskytovatele nebankovních úvěrů.
Jsme nejrespektovanější značka na trhu zajištěných nebankovních úvěrů a půjček.
U nás získáte zázemí silné značky, pomoc, podporu, zkušenosti, vzdělávání, humor i povzbuzení.
Pracovní nabídka
Hledáme člověka, který se orientuje v IT světě a bude zajišťovat běžnou operativu IT.
• aktivní spolupráce s ostatními členy IT týmu na plnění všech úkolů
• poskytování podpory uživatelům, plnění úkolů z Helpdesku
• správa síťové a serverové infrastruktury a cloudového prostředí
• správa Microsoft Online prostředí – O365, Azure
• rutinní úkony v rámci pracovního nasazení, aktualizace, monitoring, vzdálená správa
• instalace, konfigurace a správa pracovních stanic včetně aplikací
• podílet se na zavádění automatizace a AI do fintechové firmy
• správa Konfigurační databáze (CMDB – licence, smlouvy, SW, HW)
• prostor pro seberealizaci nejen v oblasti IT
• minimálně 3 roky praxe v ICT
• alespoň základní znalost MS SharePoint
• zkušenosti v oblasti správy VMWare, O365, MS Windows Server, Azure, Active Directory, Exchange
• uvítáme základní znalost relačních nebo nerelačních databází, skriptování, CI/CD
• sítě, zálohování, procesy, disaster recovery, password management
• samozřejmostí je rutina v prostředí správy Windows
• technická angličtina
• pokud máš analytické schopnosti, aktivní přístup, jsi pečlivý a zodpovědný, potom jsi ten koho hledáme
• očekáváme příjemné vystupování, samostatnost a ochotu učit se novým věcem
• na této pozici Tě důkladně a intenzivně zaškolíme (nemusíš se bát, že něco nezvládneš)
• pomoc od kolegů profesionálů, kteří Tě vždy podrží a poradí
• budete mít zázemí stabilní firmy v dobách dobrých i zlých
• dostaneš zajímavé fixní finanční ohodnocení a k tomu pololetní bonusy, které zvednou náladu
• spoustu zaměstnaneckých benefitů: dovolená navíc + sick day, roční budget na vzdělávání, stravenkový paušál, občerstvení na pracovišti, kratší pracovní týden, Edenred Benefits, možnost převod telefonního čísla bez měsíčního paušálu a také teambuldingové akce...
Místo výkonu: kanceláře u metra B "Palmovka" 400 m.
Pracovní doba: Po - Čt: 8:00-16:30, Pá: 8:00-15:00 hod
Nástup: po dohodě
Chcete se stát naším novým kolegou? Zaujala Vás tato pozice? Tak neváhejte a zašlete nám své CV, motivační dopis a my se Vám ozveme zpět.
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Firemní akce
Bonusy/prémie
Zdravotní volno/sickdays
Příspěvek na vzdělání
Zvýhodněné půjčky zaměstnancům
Občerstvení na pracovišti
Notebook
Sleva na firemní výrobky/služby
Informace o pozici
ACEMA Credit Czech, a.s.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
IS/IT: Správa systémů a HW , Pracovník help desku, Správce operačních systémů a sítí, Support IS, Technik HW
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky