ADVANCE HR,s.r.o.
43 000 – 45 000 Kč
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Pro našeho klienta významnou obchodní společnost se sídlem v Praze 6 hledáme vhodné uchazeče/čky.
Požadujeme: SŠ/VŠ, zkušenosti a praxi v obchodní problematice se zaměřením na nákup, logistiku a skladovou problematiku, zkušenost s nákupem min. 3 roky, komunikativní znalost AJ (slovem i písmem), znalost práce s PC MS Office, velmi dobré organizační schopnosti a obchodní dovednosti, příjemné vystupování a komunikativnost, samostatnost i schopnost pracovat v týmu, spolehlivost, flexibilitu, ochotu učit se nové věci, ŘP sk B.
Vaším hlavním úkolem bude: jednání s dodavateli i odběrateli (telefonická i písemná komunikace), příprava nabídek pro klienty, evidence a zpracování objednávek, fakturace zboží, příprava podkladů pro účetní oddělení a celní úřad, zajištění přeprav a distribuci zboží od zahraničních dodavatelů, sledování termínů dodávek, zodpovědnost za optimalizaci skladových zásob, inventury a vratky, zpracování příslušné administrativy, řešení reklamací, reporting.
Nabízíme: perspektivní samostatnou práci a zázemí v prosperující zahraniční společnosti, místo výkonu práce Praha 6 Petřiny v blízkosti metra, příjemné prostředí, dobrý kolektiv, možnost profesního rozvoje, zaměstnanecké výhody a bonusy, odborná školení, využití jazykových znalostí, velmi dobré platové ohodnocení, nástup ihned. R.č.: 202517
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Dovolená 5 týdnů
Bonusy/prémie
Občerstvení na pracovišti
Kafetérie
Informace o pozici
ADVANCE HR,s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Doprava, logistika a zásobování, Nákup, Prodej a obchod , Logistik, Nákupčí, Category Manager, Obchodní referent
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Personální agentura
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky