Grada Publishing, a.s.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
SHÁNÍME PROFESIONÁLNÍHO KNIHOMOLA - markeťáka / markeťačku, nejlépe s přesahem do PR, který/která by se připojil/připojila k našemu marketingovému týmu Nakladatelského domu Grada. Baví vás technická či populárně naučná literatura? Dokázal/a byste připravit omni-channel kampaň pro knihu o antickém Římě, nejkrásnějších pohledech na Prahu, nejkrásnějších italských autech, o luxusních značkách šátků či kabelek, o nejnovějších trendech v posilování i navrhování staveb? Nebo o druhé světové válce? Pokud ano, pak je tato pozice přesně pro vás!
Co vás čeká?
Plánování, exekuci a vyhodnocení marketingových a PR kampaní na podporu svěřených titulů (tištěných i elektronických) v oblasti odborné a populárně naučné literatury
Úzká dennodenní spolupráce s relevantními redakcemi těchto titulů, s interními i externími grafiky, agenturami a s kolegy napříč týmy Grady
Zodpovědnost za svěřený rozpočet
Spolupráce s kolegy z týmu sociálních sítí a e-shopu ND Grada na co nejefektivnější komunikaci svěřených titulů
Plánování a účast na akcích typu knižní veletrh, veletrh ForArch, divadelní večírek, křty titulů za účasti jednotlivých autorů
Vyhodnocování úspěšnosti kampaní a hledání způsobů, jak je vylepšit, práce s KPIs
Sledování trendů v oblasti populárně naučné lit. i a sdílení nových nápadů
A teď koho hledáme :-)
Týmového kolegu / kolegyni, který / která se nebojí převzít zodpovědnost a ručitelství za marketingovou podporu svěřených titulů v oblasti populárně naučné literatury
Organizovaného člověka se smyslem pro detail i smyslem vidět tzv. “big picture”
Člověka s dobrým time managementem, který zvládne multitasking
Někoho, kdo se umí dobře vcítit do potřeb brandu Grada, posoudit nabízené možnosti spolupráce, navrhnout, exekučně je zajistit a vyhodnotit je v čase
Nadšence pro populárně naučnou literaturu, co ví, co je právě v módě a má přehled a má cit pro texty a vizuály
Kladný vztah ke knihám tištěným či elektronickým je "must have"
Must haves?
Týmového ducha, zodpovědnost, dobrý time management a schopnost multitaskingu, pečlivost a cit pro detail
Základní přehled o možnostech, výhodách a nevýhodách jednotlivých marketingových a PR kanálů (vše ostatní tě rádi naučíme)
Dobré znalosti MS Office (Word, Excel, Powerpoint, práce v nich bude tvým každodenním chlebem – neboj, kontingenční tabulky se tě nebudou týkat )
Cit pro grafiku a mluvené i psané slovo
Schopnost držet komunikační linku svěřené značky
Hard skills“ pokud jde o využívání aplikací a programů pro sdílení, plánování a produkci obsahu jako např. Canva, CapCut, Freelo, Monitora, MS 365 (Sharepoint, Teams prostředí), Outlook, AI asistenti
Co vám můžeme nabídnout?
Oslovuje vás naše nabídka? Pak nám neváhejte zaslat svůj životopis a motivační dopis.
Těšíme se!
Benefity
Mobilní telefon
Stravenky/příspěvek na stravování
Bonusy/prémie
Zdravotní volno/sickdays
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Vlastní organizace náplně práce
Sleva na firemní výrobky/služby
Informace o pozici
Grada Publishing, a.s.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Marketing, Administrativa, Kultura, umění a tvůrčí práce , Marketingová komunikace, Specialista marketingu
Práce na plný úvazek
Na dobu určitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Mobil: +420 603 888 098
Pošleme Vám obdobné nabídky