ADVANCE HR,s.r.o.
53 000 – 58 000 Kč
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Pro našeho klienta významnou účetní společnost se sídlem v Praze 2 hledáme vhodné uchazeče/čky.
Požadujeme: SŠ/VŠ – ekonomického směru, kompletní znalost problematiky PÚ a legislativy, znalost daňové problematiky a DPH, zkušenosti a praxi v účetní problematice a s kompletním zpracováním účetnictví min. 3 roky, znalost práce s PC MS Office, podmínkou znalost nějakého účetního SW (např. Helios, Pohoda), samostatnost, pečlivost, spolehlivost, komunikativnost, zájem o účetní problematiku.
Vaším hlavním úkolem bude: zodpovědnost za kompletní vedení a zpracování účetnictví klientů dodavatelským způsobem (zpracování prvotních dokladů, DPH a daňového přiznání, po závěrkové práce apod.), poradenská činnost, úzká spolupráce s vedením společnosti, jednání s úřady a bankou, reporting.
Nabízíme: perspektivní práci a zázemí v prosperující společnosti, velmi příjemné pracovní prostředí, pracoviště v blízkosti MHD, dobrý kolektiv, možnost seberealizace a profesního rozvoje, velmi dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, nástup ihned. R.č.: 202432
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Příspěvek na dovolenou
Stravenky/příspěvek na stravování
Bonusy/prémie
Možnost občasné práce z domova
Občerstvení na pracovišti
Informace o pozici
ADVANCE HR,s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná)
Ekonomika a podnikové finance , Finanční specialista, Finanční účetní, Hlavní účetní, Účetní
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Personální agentura
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky