Čedok a.s.
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Pojďte pracovat pro nejznámější cestovní kancelář, která již na trhu působí 105 let a je lídrem v oblasti cestovního ruchu. Těšit se můžete na tým profesionálů, jejichž cílem je mít spokojené klienty, kteří se k nám budou rádi vracet a díky nám poznají a procestují téměř celý svět. Protože zážitky z cest jsou těmi nejkrásnějšími. Těšíme se, že třeba právě vás již brzy uvítáme v Čedoku.
Pracovní nabídka
Náplň práce:
Požadujeme :
Nabízíme :
V případě, že Vás nabízená pozice zaujala, zašlete nám prosím svůj životopis a motivační dopis ještě dnes! Těšíme se na brzké setkání na pohovoru! :)
Místo výkonu práce: Na Najmanské 915/5 Slezská Ostrava
Pracovní doba: 8h směny (provoz call centra po-ne 7:00 - 22:00)
Nástup: dohodou
Benefity
Příspěvek na dovolenou
Provize z prodeje
Firemní akce
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Zdravotní volno/sickdays
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Informace o pozici
Čedok a.s.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Administrativa, Cestovní ruch a ubytování, Prodej a obchod , Administrativní pracovník, Pracovník back office, Pracovník call centra, Prodejce zájezdů, Obchodní referent
Práce na plný úvazek
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
Pošleme Vám obdobné nabídky