ADVANCE HR,s.r.o.
50 000 – 55 000 Kč
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Pro našeho klienta významnou advokátní kancelář se sídlem v Praze 4 hledáme vhodné uchazeče/čky.
Požadujeme: SŠ/VŠ – ekonomického směru, kompletní znalost problematiky PÚ a legislativy, znalost daňové problematiky a DPH, zkušenosti a praxi v účetní problematice a s kompletním zpracováním účetnictví min. 3 roky, znalost práce s PC MS Office, podmínkou znalost nějakého účetního SW, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, komunikativnost, zájem o účetní problematiku.
Vaším hlavním úkolem bude: práce v účetním oddělení, zodpovědnost za kompletní vedení a zpracování účetnictví společnosti (zpracování prvotních dokladů, DPH a daňového přiznání, po závěrkové práce apod.), úzká spolupráce s finančním manažerem a vedením společnosti, jednání s úřady a bankou.
Nabízíme: perspektivní práci a zázemí v prosperující společnosti, velmi příjemné pracovní prostředí, pracoviště v blízkosti metra Budějovická (trasa metra C), dobrý kolektiv, možnost seberealizace a profesního rozvoje, velmi dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, nástup ihned. R.č.: 202108
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Individuální rozvržení pracovní doby
Dovolená 5 týdnů
Bonusy/prémie
Zdravotní volno/sickdays
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Občerstvení na pracovišti
Informace o pozici
ADVANCE HR,s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Ekonomika a podnikové finance , Finanční specialista, Finanční účetní, Hlavní účetní, Účetní
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Personální agentura
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky