Moravské divadlo a Moravská filharmonie, příspěvková organizace
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pracovní nabídka
Co vás čeká
budování značky Moravská filharmonie Olomouc, budování vztahu s posluchači, tvorba dlouhodobých i krátkodobých mediaplánů, tvorba marketingových a PR textů, správa a rozvoj sociálních sítí, tvorba kampaní a online reklamy, komunikace s oborovými médii, komunikace s grafiky, tvorba tiskovin, objednávání služeb, odpovědnost za dílčí rozpočty marketingu
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
SŠ nebo VŠ vzdělání, zkušenost s tvořením obsahu na sociální sítě, výborná čeština a schopnost tvořit marketingové texty, znalost AJ na komunikační úrovni, práce v Meta Bussines Suite, práce na PC (Microsoft Office), zodpovědnost a samostatnost, časová flexibilita
Výhodou bude
vzdělání v oblasti marketingu nebo hudebních oborů, znalost prostředí klasické a symfonické hudby, znalost živé kultury, znalost grafických programů
Co vám můžeme nabídnout
práci v největší kulturní instituci v Olomouckém kraji, možnost podílet se na rozvoji tradiční značky s 80letou tradicí, služební notebook a telefon, stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, zvýhodněné vstupenky na koncerty Moravské filharmonie a na představení Moravského divadla
Nástup - leden 2026.
Strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte do 23. 11. 2025.
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Notebook
Sleva na firemní výrobky/služby
Informace o pozici
Moravské divadlo a Moravská filharmonie, příspěvková organizace
Vyšší odborné
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
Kultura, umění a tvůrčí práce, Marketing, Média, reklama a PR , Grafik, Brand manager, Marketingová komunikace, Konzultant v médiích, reklamě, PR
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Zaměstnavatel
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Pošleme Vám obdobné nabídky