Přihlásit
company profile cover

Potten & Pannen - Staněk group, a.s.

Jsme Potten & Pannen – Staněk Group, lídr prémiových kuchyňských a domácích potřeb od roku 1992. V portfoliu máme značky jako Zwilling, KitchenAid, Emile Henry, Mauviel, Rosenthal, Villeroy & Boch, Brita nebo Opinel. Naším cílem je přinášet špičkový design, kvalitu i inspiraci do každé kuchyně – a zákazník je pro nás vždy na prvním místě.

Jak se nám daří?
100

Počet našich spokojených zaměstnanců

10

Počet našich poboček

33

Let na českém trhu

Proč k nám?

Jsme stabilní česká rodinná firma s více než 33letou historií a tradicí. Od samého začátku stavíme na poctivosti, kvalitě a dlouhodobých vztazích – nejen s našimi zákazníky, ale i s kolegy. Pracujeme s výjimečnými produkty, které lidé milují, a naším cílem je přinášet do českých domácností radost, funkčnost a krásu.

Dáváme prostor pro růst, kreativitu i zodpovědnost. U nás se můžete podílet na smysluplných projektech, které mají skutečný dopad, a zároveň víte, že za vámi stojí tým, na který se můžete spolehnout.

Zakládáme si na férovém přístupu, přátelské atmosféře a respektu. Nejsme korporát – známe se jménem, nasloucháme si a děláme rozhodnutí společně. Pokud hledáte práci, kde budete cítit důvěru, stabilitu i možnost ovlivnit věci kolem sebe, jste na správném místě.

Benefity

Dovolená

20 dní základní dovolené + 5 dní benefitního volna

MultiSport karta

560 Kč (dotovaná zaměstnavatelem)

Budget na vzdělávání

6000 Kč pro rok 2024

Firemní akce

Sportovní akce, kurzy vaření v Gourmet Academy

Zaměstnanecká sleva

40 % na naše produkty

Příspěvek na stravu

Stravenkový paušál

Sick days

2 dny placeného volna za rok v případě nemoci

Jak to u nás vypadá?

Fotografie

Koho hledáme?

Do 2 týdnů dostanete odpověď

Do 2 týdnů dostanete odpověď

Web & E-commerce Owner

Aktualizováno včera
Odpověď do 2 týdnůMožnost občasné práce z domova
  • Potten & Pannen - Staněk group, a.s.
  • Praha
Zobrazit volná místa

S kým budete pracovat?

Eduard Bukovini – foto

Eduard Bukovini

CEO

„Hard work works - milovat co děláme - inspirovat - propojovat - nezastavit"

Alice Svrčková – foto

Alice Svrčková

HR Manager

„Náš největší úspěch není v tom, že nepadneme, ale v tom, že vždy vstaneme, kdykoli padneme.“

Blanka Tomášková – foto

Blanka Tomášková

Retail Manager

„Síla týmu je v každém jednotlivci. Síla jednotlivce je v týmu.“

Průběh výběrového řízení
1
Zašlete nám vaše CV

Zaslané CV si pečlivě přečteme. Ozveme se každému, ať už se rozhodneme jakkoliv

2
První kolo pohovoru

Vybrané uchazeče pozveme na první kolo pohovoru, které probíhá osobně na centrále společnosti. Setkáte se s HR Managerkou a příslušným Managerem daného oddělení. Pokud hledáme prodejní asistentku/a, tak je většinou jen jedno kolo pohovoru.

3
Krátký úkol nebo případová studie

U některých pozic může být součástí i krátký úkol nebo případová studie, abychom si navzájem lépe rozuměli.

4
Druhé kolo pohovoru

Druhé kolo (pokud je potřeba) – potkáte se s CEO nebo majiteli společnosti

5
Rozhodnutí

Rozhodnutí děláme rychle a srozumitelně. Výsledek se dozvíte bez zbytečného čekání. Snažíme se vám dát i zpětnou vazbu.

Kde nás najdete?

Zaujali jsme vás? Podívejte se, koho hledáme.
Zobrazit volná místa