LD Human Resources s.r.o.
90 000 – 140 000 Kč
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Úspěšná e mezinárodně uznávaná firma v oblasti stavebnictví a developmentu.
Pracovní nabídka
Pro úspěšnou a stabilní společnosti hledám pro jejich oddělení Cost Managementu Senior Cost Managera na projekt výstavby sídla, kanceláří velké firmy. Lokalita pracoviště je Praha 5.
Hledám někoho manažersky orientovaného, kde budete mít na zodpovědnosti změnová řízení, fakturaci, forecatsing, reporting a další. Po dokončení projektu je možné se v rámci firmy posunout zase dále.
Požadavky:
VŠ nebo SŠ.
Zkušenost v oblasti cost managetu developerských projektů minimálně 5 let.
Znalost AJ je vítána. Není to podmínka.
Spolehlivost, vyjednávací schopnosti.
Náplň práce:
- Vytváření rozpočtu/budgetu projektu (tj. nákladů stavebních i ostatních nestavebních, nákladů na projektanta apod.), jeho sledování, update, reporting.
- Zpracování odhad stavebních nákladů ve všech stupních stavby od myšlenky/záměru až pro prováděcí dokumentaci, hledaní optimalizací tzv Value engineering,
- Organizace tendru na dodavatele stavby, projektanta a dalších účastníků procesu, zpracování zadávací dokumentace, zpracování procurement strategy – tj. návrh vhodného dodavatelského řetězce.
- Bankovní monitoring - zpracování reportů pro banku v rámci realizace projektu.
- Komplexní cost magament v rámci realizace - řízení nákladů ve fázi realizace, změnové řízení, fakturace, reporting, forecasting, nastavení procesů apod.
- Zpracování odhadu nákladů na opravy, údržbu, CAPEX.
- Zpracování různých analýz, reportů a celková kooperace se všemi účastníky projektu.
- Znalost stavebních nákladů, legislativy, procesů..
SW
- CDE a BIM - orientace a znalosti.
- KROS /RTS/CALLIDA apod. - orientace a znalosti.
- MS Office – práce zejména excel, word, Teams, power point a další.
Další požadavky
- Vedení jednání, vyjednávání s dodavateli, projektanty, interní vedení lidí.
- Analytické, organizační a komunikační schopnosti.
Nabídka:
Výborné platové ohodnocení + široká škála zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravné, životní pojištění, mezinárodní vzdělávání, bonus dle ročních výsledků, atp.).
Hezké kanceláře, ne open space, příjemné pracovní prostředí.
Zázemí stabilní společnosti, která dělá zajímavé projekty včetně těch mezinárodních.
Možnost profesního a kariérního rozvoje.
Work-life balance.
Nástup dle dohody.
Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete souhlas, aby společnost LD Human Resources s.r.o., IČ: 24275336 zpracovávala Vaše osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 a to až do odvolání písemnou formou. Třetím osobám mohou být poskytnuty za účelem získání zaměstnání, a to po předchozí domluvě.
O firmě
LD Human Resources s.r.o. poskytuje služby v oblasti Executive Search & Recruitment a také personálního poradenství pro řadu českých a mezinárodních... Číst více
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Mobilní telefon
Auto i pro soukromé účely
Firemní akce
Bonusy/prémie
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Vlastní organizace náplně práce
Informace o pozici
LD Human Resources s.r.o.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Angličtina (Mírně pokročilá)
Ekonomika a podnikové finance, Stavebnictví a reality
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Personální agentura
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
+420 722 950 102
Pošleme Vám obdobné nabídky