HR Direct s.r.o.
Úvodní představení
HR Direct je personálně poradenskou společností s působností po celé ČR a v části EU. Vyhledáváme již 18 let vhodné kandidáty na pozice pro střední, vyšší a top management a role specialistů. Zaměřujeme se na to, aby cesty při hledání nových zaměstnanců a naplňující práce byly co nejsnazší a nejpříjemnější a brzy k sobě dovedly ty, kteří k sobě patří.
Pracovní nabídka
Menší IT společnost hledá asistentku do kanceláře. Práce je vhodná pro maminku na mateřské nebo po mateřské, která má zkušenosti s běžnými kancelářskými pracemi a má zájem o dlouhodobější spolupráci.
Hlavní náplň: balení, posílání, vyzvedávání balíků, vyřizování elektronické administrativy - emaily po lehký projekt management typu hlídání zásob hygieny, kafe, čaj atd., hlídání papírů (STK, pojistky, známky) u aut. - apod
V případě zájmu prosím pošlete c.v. nebo link na Linkedin s kontakty, případně kontaktujte přímo paní Zaťkovou pro více informací. Tel. 603422135
O firmě
HR Direct je Vaším partnerem na pracovním trhu téměř 20 let. Začínali jsme v Mladé Boleslavi jako boutique personální agentura, která se orientovala... Číst více
Informace o pozici
HR Direct s.r.o.
Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
Administrativa , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka
Brigáda
práce na živnostenský list (IČO), dohoda o pracovní činnosti (DPČ), dohoda o provedení práce (DPP), jiné
15.9.2025 – 31.12.2025
Personální agentura
Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
603 422 135
Pošleme Vám obdobné nabídky