HOFÍREK CONSULTING
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Úvodní představení
Kancelář HOFÍREK CONSULTING byla založena v roce 1990 v Karlových Varech a za dobu své existence získala významné postavení na trhu personálního poradenství. S cílem přiblížit naše služby partnerům v rámci České republiky a Slovenska jsme postupně vybudovali síť samostatných kanceláří v Karlových Varech, Praze, Hradci Králové a Brně. Důraz klademe především na kvalitu personálních řešení, která pro své klienty realizujeme.
Zkušenostmi s realizací projektů personálního poradenství disponujeme i na mezinárodní úrovni. Významným přínosem pro spolupráci se zahraničními partnery je naše členství v nadnárodní síti poradenských společností KESTRIA, the world´s largest executive search alliance (www.kestria.com), které působí v Evropě, Americe, Asii, Austrálii a Africe.
Pracovní nabídka
Naším klientem je přední celosvětový dodavatel v pekařském průmyslu. V souvislosti s rozvíjením aktivit na českém a slovenském trhu hledáme vhodné kandidáty/ky na pozici:
KEY ACCOUNT MANAGER
Váš profil:
- SŠ/VŠ vzdělání
- zkušenost na obchodní pozici v potravinářském nebo FMCG sektoru
- orientace v pekařském průmyslu velkou výhodou
- aktivní znalost anglického jazyka
- výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, orientace na výsledek
- dynamická, energická a samostatná osobnost
- řidičský průkaz sk. B, ochota cestovat
Vaše práce:
- zodpovědnost za rozvoj trhu a péči o klíčové zákazníky
- aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí
- budování a rozvoj dlouhodobých obchodních vztahů
- úzká spolupráce s distributory v ČR a na Slovensku
- pravidelný reporting zahraničnímu managementu společnosti
Nabízíme:
- zázemí silné a stabilní nadnárodní společnosti
- možnost profesního růstu a dalšího rozvoje
- zajímavé finanční ohodnocení + bonusy
- služební auto pro soukromé účely, notebook, mobil
- flexibilní pracovní dobu, home office
- silnou podporu ze strany vedení společnosti
V případě Vašeho zájmu nám prosím zašlete Váš profesní životopis, ve kterém uveďte údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech.
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat uvedených v zaslaném životopise pro kancelář HOFÍREK CONSULTING, dáváte souhlas k jejich zpracování a jejich poskytnutí třetím osobám za účelem získání zaměstnání v souvislosti s výběrovým řízením, kterého se u kanceláře HOFÍREK CONSULTING účastníte. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy pouze po předchozí dohodě.
Vaše osobní údaje kancelář HOFÍREK CONSULTING uchovává, dokud není daná pracovní pozice obsazena. Předpokládáme, že tato doba nepřekročí 6 měsíců, poté budou veškeré vaše osobní údaje vymazány.
O firmě
Kancelář HOFÍREK CONSULTING byla založena v roce 1990 a získala významné postavení na trhu personálního poradenství. Vybudovali jsme síť kanceláří... Číst více
Benefity
Auto i pro soukromé účely
Bonusy/prémie
Informace o pozici
HOFÍREK CONSULTING
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Angličtina (Středně pokročilá)
Prodej a obchod , Business Development Manager, Key Account Manager, Obchodní zástupce, Regionalní obchodní manažer
Práce na plný úvazek
Na dobu neurčitou
pracovní smlouva
Personální agentura
Uloženou nabídku najdete v menu Uložené nabídky vpravo nahoře.
Kontaktní údaje
+420 724 502 313
Pošleme Vám obdobné nabídky