Přihlásit

CloverDX Labs s.r.o.

Jsme softwarová firma, která již od roku 2007 působí v oblasti BigData a příbuzných technologií pro zpracování dat. Data jsou všude kolem nás a my víme, jak na ně. Začínali jsme jako český startup bez externích investorů a stále jdeme svojí cestou. Z původně open source projektu se vyvinula platforma, na kterou nyní spoléhají velké nadnárodní firmy i ty, které mají ambici stát se novými jednorožci.

Jak se nám daří?
90

Počet zaměstnanců

4

Počet poboček ve světě

2014

Rok založení firmy

Proč k nám?

Kolikrát si říkáme, že to děláme trochu jako tým Ferrari – v malém počtu hrajeme o vítězství proti mnohem větším konkurentům s násobky inženýrů a tím pádem i času. A jsme na to hrdí. Často to vypadá, že se snažíme o nemožné, ale ono se to daří a z toho máme fakt radost.

Mezi naše zákazníky patří firmy jako VISA, Moody's, NASA/JPL, Oracle, HSBC, KPMG, FedEx, Tesla a mnoho dalších, které teprve směřují do Fortune 500. Jsme mezinárodní tým s kolegy v Praze, Brně, Londýně a Washingtonu D.C.

Spojení profesionality, neformálnosti, otevřenosti, přátelského prostředí a ochoty spolupracovat – o tom je CloverDX. Zákulisní hry, povýšenost či zdlouhavé byrokratické procesy u nás prostě nejsou.

Všichni si tu tykáme, neřešíme dresscode a našim zaměstnancům umožňujeme, aby si flexibilně přizpůsobili pracovní dobu. V našich kancelářích se vždy najde něco dobrého na zub, kvalitní káva či fotbálek na odreagování. Několikrát za rok jezdíme společně na hory a na vodu, kam si mnozí z nás berou i své nejbližší. Pořádáme mikulášskou besídku pro děti, teambuilding, společné večírky, snídaně a samozřejmě hackathon.

CloverDX samozřejmě není jen o společných akcích. Našim zaměstnancům dáváme možnost se neustále vzdělávat a rozvíjet. Táhneme za jeden provaz a každý může dobrým nápadem ovlivnit chod celé společnosti.

Benefity

5 týdnů dovolené

Extra týden dovolené navíc, dále pak až 3 sick-days a tzv. narozeninový den.

Možnost homeofficu

Lze se domluvit na kombinaci práce z domu a z prostředí kanceláře, či dokonce pracovat výlučně z domova s občasnými "návštěvami" kanceláře.

Opční program

WE DO IT TOGETHER je naše hlavní firemní hodnota. Proto nabízíme zaměstnancům možnost participovat na hodnotě firmy, kterou pomáhají utvářet.

Pružná pracovní doba

Nemáme píchačky a pracovní dobu si do určité míry může každý přizpůsobit. Samozřejmě je potřeba respektovat, že většina práce u nás probíhá v týmech a ty se můsí alespoň občas protnout.

Pravidelné firemní akce

Pravidelně pořádáme formální i neformální akce. Například si vyjedeme zalyžovat nebo jen tak vyšlápnout do hor s celými rodinami.

Fond benefitů

K dispozici je fond benefitů, který lze čerpat na spoustu příjemných věcí - fitcentrum, divadlo, dovolená atd.

Multisport karta za zvýhodněnou cenu

Pro zájemce je k dispozici Multisport karta... kdo zná - ocení, kdo nezná - může vyzkoušet.

Prostředí mezinárodního týmu

V rámci ČR je náš tým mezinárodní hlavně zastoupením Čechů a Slováků. Rozhodně je ale u nás příležitost pracovat s kolegy z USA či UK. Naši zákazníci pak zastupují téměř všechny kontinenty.

Občerstvení na pracovišti

Na pracovišti je u nás k dispozici obvyklé spektrum nápojů a pochutin. Také se najde něco zdravějšího a týmy občas pořádají snídaně či grilovací párty.

Jak to u nás vypadá?

Fotografie

Video

Koho hledáme?

S kým budete pracovat?

Martin – foto

Martin

VP, Engineering

Jsem vedoucí R&D a vývojových týmů v Praze a Brně. Na poli datové integrace se pohybuji již více jak 10 let. Jsem bývalý Java developer, UX designer a product owner kterého baví neustále vymýšlet nová řešení a hledat nové cesty jak zlepšit zkušenost zákazníka s produktem.

Eva – foto

Eva

Support Team Leader

V CloverDX se na Supportu denně potkáváme se širokým spektrem technologií. Radíme s produktem jako takovým, ale i s jeho návazností na celou IT infrastrukturu. Ať už má zákazník problém s operačním systémem, firewallem, databází nebo cloud providerem, může se na nás spolehnout. A já se zase můžu spolehnout na skvělý tým kolegů, se kterými na řešení každé situace pracuji.

Adam – foto

Adam

Director of Services

Jako konzultanti děláme v CloverDX se zákazníky zvučných jmen a realizujeme pro ně projekty s použitím naší technologie. Je to velmi pestrá práce – člověk vidí jednak různé firemní kultury a přijde do styku s rozličnými nástroji.

Průběh výběrového řízení
1
Projevíte Váš zájem o nabízenou pozici a zašlete CV

Vaše CV a Váš vzkaz budeme interně směrovat na vedoucího týmu, který hledá nového kolegu.

2
Vedoucí týmu Vás kontaktuje ohledně termínu pohovoru

Pokud na Vás máme telefon, budeme Vám volat. Pokud pouze e-mail, napíšeme. V každém případně se budeme s Vámi snažit spojit co nejdříve. Už během telefonátu budete mluvit s někým, kdo se případně stane Vaším budoucím nadřízeným. Tak se ho rovnou můžete na pár věcí ohledně práce u nás zeptat.

3
Zůčastníte se u nás odborného pohovoru

Ať už osobně, přes telefon nebo videokonferenci, bude s Vámi mluvit Váš potenciální budoucí nadřízený. Určitě bude chtít prověřit Vaše odborné předpoklady a zkušenosti. Vy se jej zase můžete zeptat na detaily ohledně pracovní pozice nebo si vyjasnit, co vlastně CloverDX dělá a zda je to pro Vás dostatečně zajímavé.

4
Dostanete od nás závaznou pracovní nabídku

Výborně ! Zaujal(a) jste nás a chceme Vás za nového kolegu-kolegyni. Dostanete od nás nabídku práce se všemi potřebnými detaily. My pak budeme netrpělivě očekávat Vaše rozhodnutí.

5
Stáváte se naším novým kolegou-kolegyní

Budujeme spolu světlé zítřky. Učíme se vzájemně jeden od druhého. Děláme něco opravdu smysluplného a užíváme si fajn kolektivu. Jsme společně v kanceláři nebo se alespoň denně vidíme prostřednictvím videokonference.

Kde nás najdete?

Zaujali jsme vás? Podívejte se, koho hledáme.
Zobrazit volná místa