Pracovní nabídka
Jsme logistická a přepravní firma, zajišťujeme přepravu velkých spedičních zásilek a hodně se specializujeme i na kurýrní přepravy do zahraničí. Vše se snažíme dělat s velkou přidanou hodnotou, odborným know-how a perfektním zákaznickým servisem.
Máme jasnou vizi, rozvíjíme se a tvoříme unikátní komplexní přepravní službu, která bude jednou z nejzásadnějších v ČR a bude současně působit v několika dalších evropských státech.
Hledáme nové kolegy nebo kolegyně na naši veledůležitou pozici – na řešení a zpracování jednotlivých přeprav, aktuálně zejména kurýrních. Je to pestrá práce, která určuje kvalitu celé naší služby.
Jaké jsou vlastnosti a schopnosti, které pro tuto práci potřebujete?
- Odpovědnost, důslednost.
 - Výkonnost.
 - Snaha odvést co nejlepší práci a poskytnout tak zákazníkům dobrou službu.
 - Přirozená komunikativnost – alespoň základně.
 - Vlastní hlava, selský rozum, logické myšlení.
 - Umět se rozhodnout, mít vlastní úsudek.
 - Schopnost řešit víc věcí na jednou, „přepínat“ se mezi činnostmi apod. se zachováním standardní kvality práce.
 - Umět mluvit se zákazníky, diskutovat s nimi vysvětlovat a odůvodňovat jim situace (emailem i telefonicky), umět argumentovat ve sporných situacích.
 - Dobrý psaný emailový projev a znalost českého pravopisu.
 - Anglický jazyk – lepší základ minimálně.
 - Férová povaha a jednání.
 - Loajálnost.
 
Jaký může být typický profil našeho uchazeče?
- Člověk, který má praxi na obdobné pozici v logistické nebo přepravní firmě a není navždy ovlivněn zkostnatělými a korporátními logistickými dogmaty, ale chce dělat věci pružně, aby mu dávaly smysl.
 - Člověk, který pracoval v jakékoliv firmě a měl na starosti objednávání přeprav, řešení s přepravci apod. a chce se posunout dále.
 - Člověk, který pracoval na pozici account managera v jakémkoliv oboru.
 - Člověk, který pracoval na zákaznické podpoře v jakémkoliv oboru, ale musel řešit i komplexní věci, rozhodovat se, nedělat jen vše slepě bez přemýšlení podle pevného manuálu.
 - Člověk, který pracoval v „pokročilé administrativě“, komunikoval při tom s partnery a zákazníky a řešil pokročilejší věci.
 - Člověk, který dělal cokoliv jiného, pochopil podstatu a smysl naší práce a této pozice a cítí, že je to pro něj to pravé.
 
Co budete na této pozici zhruba dělat?
- Pracovat v našem vlastním systému.
 - Komplexně vyhodnocovat objednávky a poptávky.
 - Odhalovat potenciálních rizikové nebo závadné věci z pohledu přepravy.
 - Komunikovat se zákazníkem, zjišťovat informace a ověřovat věci.
 - Kompletovat přepravní dokumentaci a pomáhat zákazníkovi s její přípravou.
 - Objednávat přepravy a řešit je s přepravci.
 - Sledovat a hlídat zásilky.
 - Informovat zákazníky o průběhu přepravy.
 - Řešit vzniklé problémy v přepravě – zpoždění, poškození zásilky, ztráty.
 - Komunikovat se zákazníky emailem a telefonicky a zodpovídat jejich dotazy.
 - Rozhodovat se ve specifických situacích a řešit je dle svého úsudku a získaného know-how.
 - Přemýšlet a zpětně vyhodnocovat způsob řešení svých konkrétních situací.
 - Vnímat nové situace, změny pravidel a zapracovávat je do své práce.
 - Aktivně přispívat s novými poznatky a zhodnocením svých situací na pravidelná sezení týmu.
 - Učit se z vlastních chyb, které budete dělat a které jsou přirozené a normální, ale získáte díky nim zásadní zkušenosti a know-how.
 - Učit se, učit se, učit se. Nové faktické věci, nové postupy řešení a mnoho dalšího. To je pro nás denní chlebíček.
 
Jaké můžete mít možnosti rozvoje, když budete chtít?
- Posouvat se v odbornosti, řešit specifické přepravy, např. s bateriemi, nebezpečným zbožím, léky, uměleckými předměty a mnoho dalšího.
 - Řešit velké spediční přepravy – námořní kontejnerové, velké letecké cargo apod.
 - Tvořit manuály a procesní postupy pro nové situace a zjištěné faktické věci.
 - Vést a odpovídat za svůj vlastní tým přepravních operátorů.
 - Podílet se na vývoji našeho unikátního IT systému pro zpracování zásilek.
 - Angažovat se v dalších oblastech naší přepravní sekce – komunikace a marketing, obchod, strategie rozvoje.
 - Posunout se do vedoucích rolí a být zodpovědný za svěřenou oblast.
 - Uplatnit zkušenosti a přesunout se do klíčových pozic v našich dalších projektech – vývoz dřeva, obchodsauty.cz, případně další nové.
 
Co Vám dáme my?
- Práci, která má smysl, vytváří přidanou hodnotu a je pro zákazníky užitečná a přínosná.
 - Práci s fajn lidmi, v dobré partě a s poctivým lidským přístupem.
 - Náročného, ale absolutně férového a správného šéfa s jasnou vizí.
 - Možnost být u něčeho velkého. Tedy práci ve firmě, která se vyvíjí, buduje speciální značku a službu a je teď pořád relativně na začátku své cesty.
 - Super hezké moderní kanceláře na pražské Waltrovce s vlastním fitkem, dětskou hernou a společným prostorem na posezení.
 - Občerstvení v kancelářích.
 - 5 týdnů dovolené, sick days.
 - Multisport karta.
 - Odměny a prémie nad rámec toho, co je uvedeno ve smlouvě. Moc rádi oceníme snahu a dobrou práci.
 - Pracovní poměr na dobu neurčitou.
 - Pojištění na případné způsobené škody.
 - Odměna za přivedení nového kolegy/kolegyně – až 100.000,- Kč
 - Unikátní mimopracovní společenský život: Legendární party (měli jsme na nich už např. Mirai, PSH, Dalibora Jandu, Lunetic…); Pravidelné sportovní nebo společenské akce; Tematické večery v kancelářích – deskové hry, cvičení apod.; Vlastní VIP místa v O2 areně.
 
Není toho málo, ale věříme, že lidé pořád chtějí dělat smysluplnou práci a potřebují, aby je naplňovala a viděli v ní smysl. Šlapeme do věcí naplno, máme tah na branku, jsme dobří a úspěšní. Pojďte do toho s námi.
Těšíme se na Vaše reakce, neposílejte nám prosím pouze samotný životopis, napište k němu i něco víc o Vás, proč k nám chcete jít, čím jsme Vás zaujali. Takový pěkný text nám často řekne mnohem více než samotný životopis.