Jsme český výrobce moderní zemědělské techniky. Specializujeme se na vývoj a výrobu strojů pro zpracování půdy, setí, hnojení a mulčování. Důraz klademe na inovace, kvalitu a spolupráci se zemědělci po celém světě. Díky exportu do mnoha zemí se řadíme k předním evropským vývozcům zemědělské techniky.
Rok založení.
Tolik zaměstnanců u nás zhruba pracuje.
Počet zemí, kde potkáte naše stroje.
Jsme česká rodinná firma s globálním dosahem
Dáváme prostor lidem růst
Moderní technologie a vlastní vývoj
Přátelské prostředí
Smysluplná práce
Zázemí a jistota
Odpočinek je pro nás důležitý. Našim zaměstnancům poskytujeme pět týdnů dovolené, aby si mohli odpočinout a strávit čas se svou rodinou a blízkými.
Našim zaměstnancům poskytujeme příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty. Zaměstnanci v Rychnově nad Kněžnou mohou využít možnost stravování v závodní jídelně.
Pečujeme o zdraví našich zaměstnanců. Díky MultiSport kartě si naši zaměstnanci dobíjí energii a chodí pravidelně sportovat.
Dva dny na zotavenou mohou zaměstnanci využít, když se necítí dobře.
Tento jeden den mohou zaměstnanci strávit podle svých představ se svou rodinou nebo si jednoduše dopřejí odpočinek.
Pořádáme firemní konference, teambuildingy a vánoční setkání, kde se mohou zaměstnanci lépe poznat a pobavit se i mimo pracovní prostředí.
Vytváříme příjemné, moderní a funkční prostředí, které podporuje spokojenost i efektivní práci. Naše kanceláře i výrobní hala jsou navržené tak, aby se v nich zaměstnanci cítili dobře.
Rozhodnout se pro novou práci není vždy snadné. Děkujeme za zaslání vašeho životopisu.
Pošlete nám svůj životopis – a pokud přidáte i motivační dopis, budeme rádi. Všechny životopisy pečlivě projdeme a ozveme se těm, kteří nejlépe odpovídají požadavkům dané pozice. Uchazeči, kteří nebyli vybráni, budou písemně informováni.
V krátkém telefonátu si ověříme váš zájem o pozici a domluvíme termín prvního kola pohovoru. Preferujeme osobní setkání – je to nejlepší způsob, jak se navzájem poznat. Pokud to ale nebude možné, první kolo můžeme uskutečnit i online.
Setkáte se s personalistou a vedoucím oddělení, kde budete pracovat. Na úvod vám představíme naši společnost, pozici i tým. Poté dostanete prostor mluvit o svých zkušenostech, vzdělání, silných stránkách a motivaci. Klademe důraz na oboustranný rozhovor. Na závěr vám vysvětlíme, jak bude výběrové řízení pokračovat a kdy můžete očekávat zpětnou vazbu.
U některých pozic může následovat druhé kolo výběrového řízení, které může zahrnovat například odborný test nebo setkání s vedením společnosti. Jeho cílem není jen ověřit vaše znalosti a dovednosti, ale také zjistit, zda si vzájemně sedneme – profesně i lidsky. Zároveň vám chceme dát možnost lépe poznat naši firmu, způsob práce i budoucí kolegy.
Po skončení pohovorů vás budeme informovat o výsledku. Nabídneme vám spolupráci a zašleme vám konkrétní pracovní nabídku. Ostatním účastníkům výběrového řízení vždy dáváme vědět, že nebyli vybráni – vážíme si času i zájmu všech, kteří se do zapojili a chceme poskytnout zpětnou vazbu každému.
Pracovní nabídka je z vaší strany potvrzena. Domluvili jsme se na datu nástupu i všech potřebných detailech – jako jsou podklady k nástupu či vstupní lékařská prohlídka, pokud je vyžadována.
Vítáme vás v BEDNAR. Vše je pro vás připravené. Podepíšeme nástupní dokumenty, absolvujete potřebná školení a představíme vám adaptační proces. Předáme vám pracovní i ochranné pomůcky a hlavně – seznámíme vás s vaším týmem.