ASB Group je dynamická česká poradenská společnost působící v klíčových zemích regionu CEE: v České republice, Polsku, na Slovensku a v Maďarsku. Tým ASB Group čítá 450 specialistů a každodenně pomáhá mezinárodním i lokálním klientům v jejich podnikání. Naší specializací je zakládání společností, účetnictví a reporting, daňové poradenství, transakční poradenství, korporátní služby a také vedení mzdové a HR agendy. V Praze pracuje přes 100 kolegů a sídlíme v krásných kancelářích na Praze 1.
ASB Group se na trhu pohybuje již 23 let.
Působíme ve 4 zemích regionu CEE.
V současné době zaměstnáváme přes 450 lidí.
V naší práci je klíčová spolupráce, osobní rozvoj i příjemné pracovní prostředí. Disponujeme týmem zkušených expertů i mladých talentů, kteří se nebojí čelit novým výzvám. DNA naší společnosti je založené na podpoře všech našich zaměstnanců, dostatku možností pro kariérní růst a motivaci pro získávání nových dovedností a kvalifikací. Fungujeme na týmové bázi, učíme se jeden od druhého a nedáme dopustit na fakt, že můžeme všichni pracovat v prostředí plném respektu a otevřené komunikace, což vnímáme jako základní hodnoty mezilidských vztahů.
Co nabízíme?
🌟 Skvělá firemní kultura: Žádné kravatové drama – jsme přátelský tým, kde vládne neformální atmosféra a vzájemná podpora.
🏙️ Stylové kanceláře v srdci Prahy 1: Moderní prostory s perfektní dopravní dostupností – přijít do práce je radost.
⏰ Flexibilní pracovní doba a možnost Home office: Vycházíme vstříc vašim potřebám, ať už preferujete zkrácený úvazek nebo přizpůsobitelný režim.
🌴 5 týdnů dovolené + 3 sick days: Protože odpočinek je důležitý – nejen pro vás, ale i pro nás.
💳 Cafeterie s příspěvkem 12 000 Kč: Využijte na sport, relaxaci, kulturu nebo vzdělávání – výběr je jen na vás!
🍴 Příspěvek na stravování: Dobré jídlo je základ.
☕ Nápoje a občerstvení po ruce: Káva, čaj, sezónní ovoce – ať jste vždy plní energie.
🥐 Sweet Breakfasts: Dvakrát měsíčně společné snídaně – ideální start pracovního dne.
🎉 Oslavy a radosti: Narozeniny, výročí a další příležitosti slavíme společně.
🤝 Akce, teambuildingy a workshopy: Budujeme tým nejen v práci, ale i při společných zážitcích.
📚 Podpora vzdělávání a rozvoje: Odborná školení, soft skills kurzy, workshopy a výuka angličtiny – růst s námi nikdy nekončí.
Staňte se součástí prostředí, kde se práce propojuje s radostí a rozvojem! 🚀
Naše zrekonstruované kanceláře se nacházejí jen pár kroků od Masarykova nádraží a stanice metra či tramvaje Náměstí Republiky – takže se k nám dá pohodlně dostat odkudkoli. Pracujeme v hybridním režimu, tedy část týdne trávíme společně v kanceláři a část na home office.
Záleží nám na tom, aby nás práce bavila i díky tomu, s kým ji děláme. Budujeme přátelské prostředí, kde se kolegové znají i mimo práci. Společně snídáme, slavíme narozeniny i výročí, jezdíme na týmové akce a užíváme si tak trochu netradiční vánoční večírky. Práce nás baví i díky lidem kolem nás.
Protože odpočinek je důležitý.
Vycházíme vstříc vašim potřebám, ať už preferujete zkrácený úvazek nebo přizpůsobitelný režim.
Využijte na sport, relaxaci, kulturu nebo vzdělávání – výběr je jen na vás!
Odborná školení, soft skills kurzy, workshopy a výuka angličtiny – růst s námi nikdy nekončí.
Káva, čaj, sezónní ovoce – ať jste vždy plní energie.
Dvakrát měsíčně společné snídaně - ideální start pracovního dne.
Narozeniny, výročí a další příležitosti slavíme společně.
Budujeme tým nejen v práci, ale i při společných zážitcích.
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Group Payroll Director
Klára v ASB působí mnoho let. Na začátku roku 2024 byla jmenována historicky první Group Payroll Director v ASB, a nyní tak vede mzdové týmy ve všech našich kancelářích ve střední Evropě. Vedle toho se stará taktéž o strategický růst celé společnosti. Klára se specializuje na nové inovativní přístupy a zaměřuje se na optimalizaci procesů tak, aby zajistila co největší spokojenost našich klientů.
Tax Director
Michal zastává v ASB pozici ředitele daňového oddělení. Odpovídá tak za řízení týmu a jeho rozvoj, vztahy s klienty i technickou kvalitu výstupů. Vedle praxe v oblasti daňového poradenství nabyl zkušenosti také na vysokých finančních pozicích na straně klienta. Právě to mu umožňuje co nejlépe pochopit zákazníkovy potřeby a společně se svým týmem je vhodně reflektovat.
Accounting Team Director
Katka je ředitelkou účetních týmů naší pražské kanceláře a zároveň také vedoucí jednoho z nich. Je členkou ACCA (globální asociace certifikovaných účetních) a má více než 15 let zkušeností z oblasti finančního managementu, včetně externího auditu, reportingu dle US GAAP a IFRS, přípravy konsolidovaných účetních závěrek, kontroly, podpory klientů a komunikace s příslušnými úřady.
Zaujala vás naše nabídka? Pošlete nám svůj životopis – rádi se dozvíme, kdo jste a co máte za sebou.
Ozveme se vám nejdřív po telefonu a domluvíme si osobní schůzku u nás v kanceláři, abychom se mohli potkat tváří v tvář.
Simona z HR vám detailněji představí nabízenou pozici, přiblíží fungování firmy i naši firemní kulturu a ráda zodpoví všechny vaše otázky.
Pozveme vás na osobní setkání, kde se potkáte se svým budoucím nadřízeným a také se Simonou z HR. Pobavíme se o vašich zkušenostech a očekáváních a zároveň vám více přiblížíme samotnou roli.
Výběrové řízení se snažíme uskutečnit ve velmi krátkém čase. Tedy i zpětná vazba po pohovoru od nás přichází rychle. Pokud to oboustranně zafunguje, potvrdíme si nástup a začneme spolu vyřizovat nástupní formality.